#26 Skrevet September 18, 2008 Denne grillen skulle spesielt sjekkes at var riktig før den ble sendt fra Tyskland, og lappen på fremsida bekrefter jo at det gjort... Hva kan være feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 19, 2008 hei igjen.. er forvirra av tråden så jeg spør.. sku du ha granitt grå grill? med CHROM ramme rundt? min lå i oslo når jeg bestilte for 3 uker siden.. kom først i svart men kompisen min sjekka den å fikk bestilt på nytt;) så fikk den på en lørdag faktisk;) selv om det var stengt på møller.. kan sjekke til helga.. bilen står i sør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 19, 2008 hei igjen.. er forvirra av tråden så jeg spør.. sku du ha granitt grå grill? med CHROM ramme rundt? min lå i oslo når jeg bestilte for 3 uker siden.. kom først i svart men kompisen min sjekka den å fikk bestilt på nytt;) så fikk den på en lørdag faktisk;) selv om det var stengt på møller.. kan sjekke til helga.. bilen står i sør.. nå så jeg hva du sku ha.. slik grill jeg fikk det:P svart ramme med granitt grå riller.. så da burde den ligge på hovedlagret i oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 19, 2008 nå så jeg hva du sku ha.. slik grill jeg fikk det:P svart ramme med granitt grå riller.. så da burde den ligge på hovedlagret i oslo.. hos møller eller? Hmm... hadde vært artig å vist... for de jeg snakka med der veit ikke hva som rett og galt når det gjelder delenr. Du fikk ikke snappa opp delenummeret tilfeildig vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 13, 2011 Ble det noen endelig løsning her? Var 8E0807647 F det riktige delenummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...