#1 Skrevet Juli 9, 2008 har en snodig greie som har vært lenge på min 01 mod A6 1.8T Når motoren er kald starter den aldri på første forsøk uansett hvor lenge jeg drar den på starteren. På andre forsøk starter den med en gang. Noen som har noen ide om hva dette er. Det er ingen feilkoder på bilen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2008 Hei Kan det være dårlig kontakt ett eller annet sted i syatemet for startsperra? Bare det første som dukka opp i hodet... MVH Stein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2008 Tenkte på det, men starter alltid på 2 forsøk og aldri på første så sant ikke motor er varm, da fyrer den på første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 Hm, minner meg om min bil. Er en S4 c4 jeg har da. Samma problemet.. Noen som har noen formeninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2008 Vi prøver igen Noen som vet noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2009 Fant feilen etter 1 og et halvt år. Lite hull i vakumslange i bakkant. Stor lykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...