#1 Skrevet Juli 9, 2008 Nå er jeg kanskje litt blond, men hvordan justerer dere settene slik at høyden blir riktig/lik? Måler dere fra bunnen av gjengene og opp til justeringsringen? Fra senter av felgen og opp til hjulbuen? Tips & triks mottaes med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 Nå er jeg kanskje litt blond, men hvordan justerer dere settene slik at høyden blir riktig/lik? Måler dere fra bunnen av gjengene og opp til justeringsringen? Fra senter av felgen og opp til hjulbuen? Tips & triks mottaes med takk Fra senter av nav/felg til hjulbue er egentlig korrekt måte. Det er slik man blir kontrollert hos biltilsynet også. Men det mest riktige er egentlig å vekte den inn også, da det kan forekomme at vekten er forskjellig på hvert fjørbein. Men måler du slik jeg nevnte og det er likt er det jo bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 jeg har målt alle mine biler fra bunn av gjengene og opp til bunn av justeringsringen. men som christoffer sier er den 100% riktig måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2008 Pga slitasje på deler i understell vil det ofte bli varierende høyde fra hjul til hjul ved å måle fra bunn av justeringsringen, men det er jo et greit utgangpunkt. Jeg gjorde dette også etterjusterte jeg ved å måle avstand opp til hjulbue. Husk at bilen må stå 100% i vater da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...