#1 Skrevet Juli 9, 2008 Hei, har i ett års tid brukt bilen min fram og tilbake til jobb og den har blitt ganske støvete og møkkete inni iogmed at jeg er tømrer så har det blitt litt sagflis og div under sete og imellom. Også har jeg fått firmabil og da f¨år jo audien stå i fred og da tenkte jeg og vaske og rense hele dritten innvendig og føler at det blir litt halvveis hvis jeg ikke får tatt like grundig under setet. Så det jeg da lurer på er om er det noe man bør tenke på når man tar ut stola? Er jo airbag og varme i de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2008 Du må skru løs de to plaststopperene på sporene stolen glider i som er ved fotenden baki, så er det bare å løsne et klips under setet i fremkant og skubbe setet bakover og ut av sporene... Regner med det er en kontakt til varmekablene og Airbaggen? under setet en plass (hadde desverre ikke det i min A4 så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Men, regner med at det ikke skall være så vanskelig å få det koblet ifra hverandre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2008 Viktig å koble av batteri når du er borti airbag systemet. både pga. feilkoder og utløsning av airbager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...