Hvem monterer effektanlegg i bodøområde?

Anbefalte innlegg

Driver på å ser litt på effekt til bilen å lurer på hvem i bodøområde monterer sånnt?

 

Å har noen priseksempler? =) Blir et turbo-back effa.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig tilpasset anlegg, eller "Custom"?

Hvis det er førstnevnte så klarer du fint det selv ved hjelp av et par bukker, er det sistnevnte blir det litt mer arbeid med fester osv, men fortsatt noe en gjør på en dag:)

 

Hør med Kjøretøysspesialisten, Autoteam eller Auto&dekk Service, er nok de billigste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig tilpasset anlegg, eller "Custom"?

Hvis det er førstnevnte så klarer du fint det selv ved hjelp av et par bukker, er det sistnevnte blir det litt mer arbeid med fester osv, men fortsatt noe en gjør på en dag:)

 

Hør med Kjøretøysspesialisten, Autoteam eller Auto&dekk Service, er nok de billigste:)

 

Tengte på tilpasset til bilen ;)

 

Vet ikke om jeg vil gi meg ut på en sånn jobb...kunne sikkert byttet et cat-back system selv mene tenker på et Turbo-back system å da er det "veldig" go plass å komme til så : bh :

 

Får høre me autoteam da, bynner å bli go kunde dær.

 

Takk for tipset Bjørn : vinke :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tengte på tilpasset til bilen ;)

 

Vet ikke om jeg vil gi meg ut på en sånn jobb...kunne sikkert byttet et cat-back system selv mene tenker på et Turbo-back system å da er det "veldig" go plass å komme til så : bh :

 

Får høre me autoteam da, bynner å bli go kunde dær.

 

Takk for tipset Bjørn : vinke :

 

Mvh

 

Vis du tåler og plages litt så går det greit og bytte fra turboen og bak, måtte montere cat på min og det gikk med litt lirking:)

 

Autoparts monterer også eksos..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.