Noen som kan oversette litt tysk????El innklappbare speil passat.

Anbefalte innlegg

Driver og forhandler litt med en kar som selger -05 speil til Passat 3bg, med blink i speilhusene..

Min bil har ikkje funksjonen for innklappbare speil, men lurte på å bestille speil som er klar for dette likevel.... Er det mulig å få til å virke på min bil? Er det kun justeringsbryteren som må byttes, eller er det mer som må til for å få det til å virke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og forhandler litt med en kar som selger -05 speil til Passat 3bg, med blink i speilhusene..

Min bil har ikkje funksjonen for innklappbare speil, men lurte på å bestille speil som er klar for dette likevel.... Er det mulig å få til å virke på min bil? Er det kun justeringsbryteren som må byttes, eller er det mer som må til for å få det til å virke?

du må bytte brytern i dør samt at du må legge opp størm til dette til brytern. skal ikke by på så store problemer egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må bytte brytern i dør samt at du må legge opp størm til dette til brytern. skal ikke by på så store problemer egentlig.

Oki.... Spørs om ikkje jeg må prøve det:)

Noen som vet hva en slik bryter koster??

Kanskje prøve å finne en VW-sjappe her i Polen og sjekke prisene her.....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også en utgave med memory også......vet ikke om det er egen bryter å ledningsnett for det. Går iallfall ikke andre veien,ikke-innklappbare speil på bil med det. Mitt høyrespeil vrir seg ned å ut når jeg setter den i revers pluss det er memory på de. Ble helt koko med et Engelsk "Ebay-speil" på bilen min......jeg heiv det av ganske kjapt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.... Spørs om ikkje jeg må prøve det:)

Noen som vet hva en slik bryter koster??

Kanskje prøve å finne en VW-sjappe her i Polen og sjekke prisene her.....: klø :

Eller jeg kan kjøpe speila av deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje så stø i "das deutsche sprache", men stemmer det at her står det at man må skifte vindushevermotorene til vinduene for å få til funksjonen med el-innklappbare speil??

Tyder det slik at han sier at det er i desse motorene denne funksjonen ligger......: klø :

http://www.motor-talk.de/forum/anklappbare-spiegel-mit-blinkern-t1835372.html?highlight=blinker%3Bspiegel#post16125599

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskerbump...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sent på kvelden, men gjør et forsøk likevel ;)

Du brauchst u.a. neue Fensterhebermotoren für Fahrer und Beifahrer. Darin ist das Steuergerät für die anklappbaren Spiegel. Dann den Verstellknopf für die Spiegel, einige Kabel, die Spiegel selber usw.

Vorbereitet ist da IMHO nichts...

Ob sich der Aufwand/Preis für dich lohnt wirst du ja selber wissen...

Du trenger nye vindusheismotorer til fører og passasjer. Styreenheten for speilene ligger i den. Så trenger du knappen til å justere speilene, noen kabler, selve speilene osv.

Det er med andre ord ikke forberedt til det.

Om det lønner seg i forhold til besvær/pris må du selv avgjøre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sent på kvelden, men gjør et forsøk likevel ;)

Du brauchst u.a. neue Fensterhebermotoren für Fahrer und Beifahrer. Darin ist das Steuergerät für die anklappbaren Spiegel. Dann den Verstellknopf für die Spiegel, einige Kabel, die Spiegel selber usw.

Vorbereitet ist da IMHO nichts...

Ob sich der Aufwand/Preis für dich lohnt wirst du ja selber wissen...

Du trenger nye vindusheismotorer til fører og passasjer. Styreenheten for speilene ligger i den. Så trenger du knappen til å justere speilene, noen kabler, selve speilene osv.

Det er med andre ord ikke forberedt til det.

Om det lønner seg i forhold til besvær/pris må du selv avgjøre...

Takk skal du ha Mikael!!

Var det jeg tolket det som jeg også, så da tror jeg at jeg slår fra meg den funksjonen....

Får bli på neste bil det da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.