#26 Skrevet August 1, 2008 Kati dokke reiser nedover? Vi blir noken bila fra Ørsta også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 6, 2008 Eg skal nedover:) Skal bli gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 6, 2008 Fredag etter jobb elns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 8, 2008 Eg og Jon Arne reiser nedover ut på dagen Fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 8, 2008 Fredag etter jobb elns? Er med på Fredag RETT etter jobb! Skal få bilen på henger å gjer alt klart på Torsdag, slik det er mulighet for å reise i halv 5 - 5 tida Skal bare vaske han jeg blei født ilag med, så er jeg klar Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 9, 2008 Satser på å ha golfen klar til fredagen så blir det å kjøre den nedover å selge den så må mest trolig haike med noen hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 10, 2008 Er med på Fredag RETT etter jobb! Skal få bilen på henger å gjer alt klart på Torsdag, slik det er mulighet for å reise i halv 5 - 5 tida Skal bare vaske han jeg blei født ilag med, så er jeg klar Mvh Høres ut som en god plan,hva sier resten av dere? Satse på et oppmøte i 5 tiden på Shell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 12, 2008 Hvem blir med å reise halv 5 - 5 fra Shell? Hadda vært kjekt å vist kem som blei med på reisefølget Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 13, 2008 Hvem blir med å reise halv 5 - 5 fra Shell? Hadda vært kjekt å vist kem som blei med på reisefølget Mvh Vi karane fra Ørstinje reiser sikkert litt før på Fredag. 12-13 tida muligens. Får rigge camp vi da. Ser du heilgarderer med henger i år Mange av dokke som skal nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 13, 2008 Vi karane fra Ørstinje reiser sikkert litt før på Fredag. 12-13 tida muligens.Får rigge camp vi da. Ser du heilgarderer med henger i år Mange av dokke som skal nedover? Nå er det bare å kjøre til det står Ja, dere får være teltsjefer dere da NMjaaaa... Blir endel vil jeg tro! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 13, 2008 om jeg skal så kjører vel jeg i 5 tiden fredag eller nokke... men noen som har plass til et par fangere som skal til hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 13, 2008 Etter det jeg har forstått så blir vi vel 6-7 biler her fra øya.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 13, 2008 Satsa på å ver på shell i halv 5-5 tia ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 13, 2008 God tur lucky bastards! Förste treffet som ja går glipp av på flere år. Kjör forsiktig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 14, 2008 Gikk i dass for min del også.. Fikk tilbake ecu fra simco i går men de hadde ikke klart å reparere den. Så da har jeg bestilt en kliss ny som er klar til gatebil,håper jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 15, 2008 Blir det kl 5 på shell no da? ej e klar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 17, 2008 Hvordan gikk det i helgen? Både folket og bilene er like hele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 17, 2008 Hvordan gikk det i helgen? Både folket og bilene er like hele?E vel en Coupe/S2 som e litt redusert i front etter div. bilde å dømme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...