170 000Km+ uten g-laderoverhaling

Anbefalte innlegg

Her er hva som skjer da

 

deler005.jpg

 

deler004.jpg

 

deler003.jpg

 

deler002.jpg

 

Åpnet denne på søndag. Ikke noe vakkert syn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske lite : fis : igjen da vil jeg tro!?

En annen ting, har lest i gjennom serviceheftet og instruksjonsbok til Golfen, og der står det merkelig nok ikke en ting om forsiktighetsregler (oljetemp osv) og overhalinger. Visste f.eks ikke noe om at reima burde byttes litt ofte før etter totalhavari av laderen min : gråter :

Mulig den uheldige eier av helt for jævlig lader var helt uvitende om ting som burde ha blitt opplyst om fra fabrikk?

170.000 km er jo helt enormt, men jeg leste da om en her på forumet som ikke hadde overhaling før på 200.000+, mulig det var Rudi´s(?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen

170.000 km er jo helt enormt, men jeg leste da om en her på forumet som ikke hadde overhaling før på 200.000+, mulig det var Rudi´s(?).

 

mhm...... arne sin (gamle arne så rudi sin så nå igjen arne sin:p).... den ble visstnok ikke overhalt før godt over 200k km ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.