Anbefalte innlegg

N75 er INGEN gjenganger, det er noe dere forumbrukere har fått for dere. Den er skuddsikker... 99,9% sannsynelighet at noe annet har gått enn den!

Err, i din verden kanskje. :)

I min verden ryker den på annenhver audi jeg har vært borti. Men det kan jo seff være mine magiske fingre. ;)

I tillegg trenger den ikke ryke, men den kan bli "slapp" og slite med å koble inn når den skal. Det fører til feilkoder på ladetrykk og gjerne nødmodus som følge.

Henrik;

Kjøp deg en analog vdo-ladetrykksmåler og sjekk at du har det ladetrykket du skal ha til enhver tid. Da blir det lettere å feilsøke. Er nok å koble den opp midlertidig med en slange opp bak panseret og feks ta måleren inn vinduet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt det, og er det mye jobb å montere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt det, og er det mye jobb å montere ?

Fåes kjøpt på alle bilrekvisita-butikker, som Bilxtra, Mekonomen, Hellanor etc.

Tror jeg betalte 500kr ca for min sist jeg handlet, så kjøper du samtidig 2meter tynn gummislange og et T-stykke som du kan koble på på toppen av resirkventilen din, eller en annen kurant plass å hente luft fra innsuget på. Kobles opp på 5minutter og er et flott og nøyaktig verktøy dersom du mistenker at noe er galt med ladetrykket ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Err, i din verden kanskje. :)

I min verden ryker den på annenhver audi jeg har vært borti. Men det kan jo seff være mine magiske fingre. ;)

I tillegg trenger den ikke ryke, men den kan bli "slapp" og slite med å koble inn når den skal. Det fører til feilkoder på ladetrykk og gjerne nødmodus som følge.

Henrik;

Kjøp deg en analog vdo-ladetrykksmåler og sjekk at du har det ladetrykket du skal ha til enhver tid. Da blir det lettere å feilsøke. Er nok å koble den opp midlertidig med en slange opp bak panseret og feks ta måleren inn vinduet.

magneter har tendens til å bli slappe??? Men ok...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

magneter har tendens til å bli slappe??? Men ok...

Jepp, men hva det skyldes, det vet ikke jeg. Dritt kanskje? Plasten som morkner innvendig pga olje etc?

Det er iaffal et faktum at mange ikke greier å opprettholde sin funksjon, uten at de gir feilmelding.

I tillegg kan de gi pulsering på full belastning. Her snakker jeg av egen erfaring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.