#1 Skrevet Juli 10, 2008 Da har jeg omsider fått ut fingeren og har funnet meg et alldeles strålende verkstedlokale...nesten perfekt faktisk. Lokalet ligger i Arendal sentrum og er ca. 7x25 meter eller noe slikt. Takhøyden anslår jeg til ca. 3 meter. Det er ikke noe problem å få plass til 4-5 biler der inne...og da har man plass til overs. Selve verkstedlokalet tipper jeg vi kan få for ca. 6.000,- pr. måned, men jeg har ikke forhandlet ennå... Foreløpig er vi 2 stykker som er ute etter en plass å stå, men det blir litt i overkant når det gjelder pris, i hvert fall for meg. Håper det er 2-3 stykker til som er interresert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Håper du får med deg noen til da, er morro med en verkstedgjeng selv om det ikke alltid blir så effektivt... Og en tråd er jo da obligatorisk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 En tråd blir det selvfølgelig. Jeg er forøvrig den andre personen Lars nevner her, så jeg håper også vi får med oss noen flere. Jeg trenger sårt en innendørs mekkeplass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2008 Håper du får med deg noen til da, er morro med en verkstedgjeng selv om det ikke alltid blir så effektivt... Og en tråd er jo da obligatorisk: smil : Jepp, jeg håper virkelig det er et par-tre stykker til som vil være med...hvis ikke får vi finne noe annet... Og som Per sier...tråd blir det så fort vi er i hus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 Er det virkelig ikke flere i Arendals-området som er ute etter mekkelokale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 Bumpetibump...ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Vell, hadde jeg bodd i Kr.sand enda så hadde jeg kastet meg med jeg. Trenger en plass til 90`en i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2008 Dette frister voldsomt da jeg og morten siljedal også trenger plass å stå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2008 Da har jeg også fått telefon fra Dag...han er også ute etter en plass å være... Da er vi jo evt. 5 stykker nå som er interessert og selv om jeg i utgangspunktet har sagt at det ikke er aktuelt lenger så regner jeg ikke med at det er noe problem så lenge det ikke er leid ut. Hvor mye kan dere tenke dere å betale i måneden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2008 jeg er med, bare det ikke kommer så mye over 1500 i mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2008 Må de som skal være med på dette lokalet være medlem i vw audi klubben? visst ikke vet jeg om en som også muligens er interesert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2008 Må de som skal være med på dette lokalet være medlem i vw audi klubben? visst ikke vet jeg om en som også muligens er interesert! Kan ikke se at det skal være et krav. Det viktigste er at det er folk vi kjenner og stoler på, det blir jo snakk om en del verdier... Jeg tror også det blir trangt med 6 stykker...men det kan vi jo se på. Jeg skal se om jeg kan få tak i eier av lokalet å sjekke hva vi evt. kan få det for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2008 Kan ikke se at det skal være et krav. Det viktigste er at det er folk vi kjenner og stoler på, det blir jo snakk om en del verdier... Jeg tror også det blir trangt med 6 stykker...men det kan vi jo se på. Jeg skal se om jeg kan få tak i eier av lokalet å sjekke hva vi evt. kan få det for. Høres supert ut:) så kunne vi jo avtalt å dratt å sett på stedet også sett hvor mange det greit går inn der. hvor mange biler er det tenkt på per person? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2008 Høres supert ut:) så kunne vi jo avtalt å dratt å sett på stedet også sett hvor mange det greit går inn der. hvor mange biler er det tenkt på per person? Det kommer jo an på hvor mange vi blir...men hvis vi skal ha litt plass rundt bilene så kan vi greit få inn 4-5 stykker tenker jeg. Kommer litt an på hvordan man setter de og slikt. Jeg er i kontakt med Per for å prøve å ordne saker og ting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2009 Da overtar vi hele verkstedet og da "trenger" vi en til for å holde økonomien på et fornuftig nivå. Pr. i dag er vi 3 stykker og vi ønsker oss nå 1 til for å være med å dele. Verkstedet er etter hvert blitt relativt godt utstyrt med verktøy og slikt og vi deler stort sett på det vi har tilgjengelig. Send PM eller e-post...eller ring Lars-Inge hvis du er interresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2009 Ingen som er ute etter versktedplass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 27, 2009 Henter opp denne igjen jeg...vi trenger sårt en til å dele med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 1, 2009 Hva skjer i grunn Lars? har dere ikke lokalet i Froland lenger? skulle gjerne blitt med, men har jo som kjent fikset mitt eget lille verksted, skrider sakte men sikkert frem der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 1, 2009 Joda, vi har det ennå...men jeg vet ikke hvor lenge det varer hvis vi ikke får 1 til med... ;-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 1, 2009 Vi har fortsatt en ledig plass på verkstedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 21, 2010 Det er det igjen en ledig plass på versktedet i de indre bygder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 21, 2010 Og det er klart vi setter pris på om det er et VAG-menneske som er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 21, 2010 Hadde det ikke vore så langt unna, hadde jeg nok kastet meg inn. Men kunne trengt lagrings plass for et prosjekt eller to (1stk CQ og et stk Us4)... Men blir vel en relativt kostbar lagerplass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 29, 2010 Hadde det ikke vore så langt unna, hadde jeg nok kastet meg inn. Men kunne trengt lagrings plass for et prosjekt eller to (1stk CQ og et stk Us4)... Men blir vel en relativt kostbar lagerplass.. Vel...det betyr vel ikke noe for en mann i din stilling... *S* Vi lover å ta godt vare på de for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 4, 2010 hvor mye er det evt. snakk om i mnd her da? Er det verkstedet på Blakkstadheia dere har fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...