Anbefalte innlegg

Mista plutselig håndbrekke på golfen min, eller, det ble utrolig tungt å dra opp, å når det kommer et stykke opp, kommer et stygt knett, og bremsevirkningen er heller laber (men litt er det) og så må brekket trykkest ned igjen me makt, men da triller bilen fint igjen.

Trodde først jeg hadde for lange bolter på alufelgene, men de tar ikke bort i noe og det var akkurat likt med stålfelgene med originale bolter.

Bremsa funker slik den skal.

Noen som vet hva dette kan vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe idè?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har forholdsvis nye wire kan de ha strukket seg så mye at en/begge har greid å spore av nederst på brekkhåndtaket. Det er uansett i den regionen jeg hadde konsentrert søket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, merkelig problemstilling.

Kan høres ut som en wire som har røket og eller ligger i klem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom en/begge wirene sporer av i skinnene rett under brekkhåndtaket vil de ligge i klem, ja (tenkte det, men evna ikke å skrive det;)). For alle som har bytta brekkwire alene på Einser er jo dette en kjent og lite kjær problemstilling:p.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da får jeg sjekke ut det da:) Er jo veldig greit om det bare er det, men i og med at bremsene virker slik de skal, er det vel ikke så utrolig mye som kan vare feil inni trommelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det i orden, 1 stk. håndbrekkvaier som hadde hoppa av sporet sitt å komt i klem som antatt av dere, takker;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.