#1 Skrevet Juli 10, 2008 Blei nye rs6II felger i dag.. fortsatt ikke helt sikker på valget.. kanskje det blir vinterfelger 19" et 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Ble bra de felgene der! Hvor kjøpte du de? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 hadde sett bedre ut med riktig høyde på bilen.. Men ser forsåvidt bra ut uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2008 Ble bra de felgene der! Hvor kjøpte du de? pris? Interdekk på Lillehammer. Ikke så værst pris egentilg. 1500,- pr felg uten dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2008 Interdekk på Lillehammer. Ikke så værst pris egentilg. 1500,- pr felg uten dekk. Ikke ille.. Er det kinafelg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2008 hadde sett bedre ut med riktig høyde på bilen.. Men ser forsåvidt bra ut uansett.. Enig.. får se hva som kommer etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2008 Enig.. får se hva som kommer etterhvert Lookin good... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2008 Ikke ille.. Er det kinafelg? Er vel noe i den duren. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2008 Så meget bra ut spør du meg:D men bilen synes jeg ser senka ut.. kan jo senke mer men ok synes nå jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2008 Det der er helt riktig høyde for en som vil bruke bilen sin til dagligdagse ting også. Jeg synes de felgene er mandige med stor M! Lurer på hvordan en A5/S5 ser ut med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2008 Så meget bra ut spør du meg:D men bilen synes jeg ser senka ut.. kan jo senke mer men ok synes nå jeg.. jo takk takk. er originalt s-line understell. Tenkt på senkeskåler, men det kommer en vinter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2008 Det der er helt riktig høyde for en som vil bruke bilen sin til dagligdagse ting også. Jeg synes de felgene er mandige med stor M! Lurer på hvordan en A5/S5 ser ut med de. Takker og bukker Kan nok bli bra på en a5 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2008 Synes dette var veldig pent jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 10, 2008 Lookin good... Synes dette var veldig pent jeg Takk for det. S- line fangeren blei bra den Roar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2008 Like de veldig jeg! Litt lyst på sånne sjøl! Fåes de i 20"?? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 10, 2008 Ble skikkelig gromt det der, og husk at dette er en felg for kjennere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 11, 2008 Like de veldig jeg! Litt lyst på sånne sjøl! Fåes de i 20"?? Jørn Usikker på om de finnes 20" enda, de har vel akkurat kommet i 19"? Er vel bare et spørsmål om tid før det skjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 11, 2008 Det der ble jævlig bra:) Ikke noe å angre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 11, 2008 Ble skikkelig gromt det der, og husk at dette er en felg for kjennere;) Det der ble jævlig bra:)Ikke noe å angre på Høres bra ut Litt skeptisk til at de kanskje er noe "anonyme", men det er kanskje ikke alltid feil det heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 11, 2008 Syns det så pent ut eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 11, 2008 Enig med deg at de ser litt anonyme ut, men bilen din er jo ikke anonym, så da går det jo helt fint;) Synes disse var pene jeg, skulle likt å hatt de i 18" langkjørings- og vinterfelger. Spørsmålet er om navet er 66.6 eller 57? Vet du noe om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 11, 2008 Synes " åpne " felger er fint men da må det være " fete " bremser bak for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 11, 2008 Enig med deg at de ser litt anonyme ut, men bilen din er jo ikke anonym, så da går det jo helt fint;) Synes disse var pene jeg, skulle likt å hatt de i 18" langkjørings- og vinterfelger. Spørsmålet er om navet er 66.6 eller 57? Vet du noe om det? Mr. Brox skal ha langkjøringsfelger Finnes de i 19" til din bil for 1442pr stk. på http://www.interdekk.no , men ser ikke ut som dem har den i 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 11, 2008 : rock :Er vel bra detta nabo,synes det ser supert ut jeg,MEN gummifornyer og senk slår jo aldri feil: haha :Vær fornøyd du Anders,kommer bort med gummifornyern og beskuer bilen imorgen..Og senken er jo en personlig smaksak...tenker du er glad for naboen din..hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 12, 2008 Syns det ble veldig pent!! OEM er sier jeg bare: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...