Flikke eller lakkere hele døren?????

Anbefalte innlegg

Fikk min nye Touran forrige fredag, :D men det var et lite hakk i døren : bh : .

Møller bilskadesenter sier de må lakke hele døren, og hvis det er fargeforskjell må de lakkere utover bakdøren også : gråter : .

 

Lurer på om jeg skal drite i det, flikke skaden og be om en kompensasjon fra møller... Hakket er jo sinnsykt lite, ser det nesten ikke....

Hva ville dere gjort????????

Mener det er bedre med en pitteliten flikk, enn to omlakkerte dører som kanskje får en fargeforskjell.......Dessuten liker jeg ikke tanken på å lakke så mye på en helt ny bil............

 

 

Hakket er i kanten, ca. 5 cm. under listen.....

15 sept 2004 083.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, på en så ny bil så må det vel gå ann og få fargen korrekt?? kommer jo helt ann på lakkereren da.

ville nok heller fått gjordt en skikkelig jobb isteden for å begynner å flekke på en så ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

vel, på en så ny bil så må det vel gå ann og få fargen korrekt?? kommer jo helt ann på lakkereren da.

ville nok heller fått gjordt en skikkelig jobb isteden for å begynner å flekke på en så ny bil.

 

Enig med du...

 

Me-en om du velger og bare la det vera sånn, og går for "erstatning", så få iallefall taksert det skikkelig. Så det iallefall IKKE er DU som "taper" på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kasper Naasen

Fikk min nye Touran forrige fredag, :D men det var et lite hakk i døren : bh : .

Møller bilskadesenter sier de må lakke hele døren, og hvis det er fargeforskjell må de lakkere utover bakdøren også : gråter : .

 

Lurer på om jeg skal drite i det, flikke skaden og be om en kompensasjon fra møller... Hakket er jo sinnsykt lite, ser det nesten ikke....

Hva ville dere gjort????????

Mener det er bedre med en pitteliten flikk, enn to omlakkerte dører som kanskje får en fargeforskjell.......Dessuten liker jeg ikke tanken på å lakke så mye på en helt ny bil............

 

 

Hakket er i kanten, ca. 5 cm. under listen.....

 

Hallo Kasper

 

Du har endelig fått vogna nå ser jeg.Grattis!!!!!!!

Meget synn det er skade på den da.

Ett godt tips.Hvis du skal flekke på det så få Møller Bilskade til å gjøre og få de til å legge dette på hidden pga. garanti etter på.Hvis det begynner å ruste der du har flekk lakket selv.Så får du ikke dekket det på garanti.

Gjør M.B det så har du fortsatt full garanti hvis det blir "angrep av stålorm" der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du er nøye, ikke alle som hadde sett den der... Hadde heller ikke likt tanken på å få ny lakk allerede, heller ikke flikke.... De får det nok bra med ny lakk, gjør de ikke det så får de gjøre det om igjen til det er bra.. Men det er tanken da!!! Avhengig av hvor godt det synes(bildet er jo close), ville jeg valgt avslag på like mye det vil koste med en lakkering av hele døren hvis det kun synes når du stirrer på bilen akkurat der merket er. Ser du og "alle" det hele tiden ville jeg fått det lakket, bommer de totalt får de gjøre det om igjen, bommer de to ganger krev ny bil og leiebil i mellomtiden eller gå til forbruker rådet:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.