#1 Skrevet Oktober 18, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2004 å ikke råd til porche cup felger:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2004 Spart pengene fra Amg - felgene kunne han da gjort, de er vel ikke akkurat billige så det er vel ikke pengene det står på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2004 Lånte vel litt sminke av dama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2004 videre så har han jo da lakkert de fra før rødlakkerte sideskjørtene sort, så ca det dere ser av rødt på sideskjørtene ER det som er rødt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2004 dårligt forsøk ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2004 Kva slags påfunn er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2004 spør dansken som har den som "stort prosjekt" vi snakker A4 1.6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2004 Fortsatt så er det sjåføren som skal være fornøyd med egen bil Det er det som er viktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg så en gul S4 her i byen for ca 1 mnd siden som hadde gjort nesten det samme, men han hadde ikke malt midtdelen på fangeren, bare sidene. Det så litt rart ut... Jeg regner med at det ikke var Bjørn B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2004 Det var nok ikke meg nei, har nok ikke gjort det på min (og heller ikke vært i Arendal på en stund). Jeg har sett bilder av det gjort seriøst på Audiworld hvor de kappet av stripen i midten, sparklet, lakket, byttet grill etc - det så bra ut da. Jeg har sett 3 andre imolagule S4'er i Norge nå. Her er den faktisk: Ikke helt pent spør du meg... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=554143 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2004 Helt riktig, det er den bilen jeg så her nede, eller så er det flere gule S4 varebiler med denne "modifikasjonen" her i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2004 Fikk meg nettopp RS-fanger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 20, 2004 Uff da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Uff da. tosk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Uff da. Det var jo pent sagt... Finnes mer diplomatiske måter å uttrykke seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Det var nok ikke meg nei, har nok ikke gjort det på min (og heller ikke vært i Arendal på en stund). Jeg har sett bilder av det gjort seriøst på Audiworld hvor de kappet av stripen i midten, sparklet, lakket, byttet grill etc - det så bra ut da. Jeg har sett 3 andre imolagule S4'er i Norge nå. Her er den faktisk: Ikke helt pent spør du meg... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=554143 Men 19" RS4 kopiene satt som et skudd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen tosk.... Det var korslig sagt, nærtagen her. Ikke helt at jeg skjønner hvorfor, jeg syntes det øverste bilde ble bare for dumt for min smak, så spar meg for sånne komenntarer, går an å oppføre seg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 21, 2004 synes den tosk meldinga bør slettes! han svara ikke posten din men tråden det er også derfor vi har quote funksjonen slik at vi ikke skal misforstå hverandre!!! så hold en grej å trivelig tone folkz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 21, 2004 men tosk blir for teit likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 25, 2004 Får ikke opp noe bilde her jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 25, 2004 fordi posten er "gammel" og dumpsiten er rensket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 25, 2004 hmm, bla bla, kjipt likevel.......... ' Fikk ikke sett noe jeg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen Fikk meg nettopp RS-fanger jeg Når kommer intercooler'n godt synlig i luftehullene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...