#1 Skrevet Juli 10, 2008 Har dessverre ripet opp den ene siden av fronten så mye at det ikke vil la seg sparkles og pusses. Så da har valget falt på en s4 front i stedet. Finner jo en front på bsbildeler.no til 2790 og de har jo komplett front på møller men det koster jo nesten 9k. Så lurte på om noen hadde handlet noen andre steder og erfaringer med disse. Passform etc. Eller om det er like greit og investere de ekstra kronene i en "skikkelig" front? Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2008 Må ikke komme her og si at det er bare jeg på dette forumet som har/ skal bytte front på sin b5 til s4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2008 Jeg kjøpte ny org.s4 front etter jeg kjørte på, var ikke mye som skilte fra org. front men husker ikke hvor mye jeg betalte jobbet da i møllersystemet så jeg fikk jo rabatter. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2008 Ingen andre med noen synspunkter eller erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg satte på s4 front på min Audi A4 (b5). Skaffet komplett org s4 front fra tyskland og mener dette kom på ca 6k uten lakk. Flissundet Motorservice som fikset dette for meg. Mener å huske at den fronten passet så å si rett på. Var hvertfall ikke store modifikasjonene som måtte gjøres siden jeg klarte å gjøre alt selv (og jeg kan ikke å skru bil, hehe) slik ble min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 hvis du vil spare litt penger så får du kjøpt orginale på ebay brukt til rundt 3000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 Kjøpte min på ebay, ble 4k ferdig hjemme hos meg. Og det er plug and play Ikke noen mod skulle til her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg kjøpte bilen jeg hadde med. Eneste jeg vil kommentere er at jeg vet noen her inne kjøpte fra BS og den var i glasfiber uten noen som helst form for fester etc i tillegg til dårlig passform. Jeg ville heller kostet på meg en skikkelig fanger når jeg skulle kjøpt, så vil anbefalle deg å gå for original! Bilen din fortjener vel en original fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...