#1 Skrevet Juli 10, 2008 Ja har søkt på forumet... Men fant ingen god fremgangsmåte på å bytte til justerbart senkesett bak...Hadde jeg bare fått av originalen, er det jo sjelden noe problem.... Noen som har en fremgangsmåte for dummies... Legger ved noen bilder som viser hvorden det ser pr. nå (når bilen står på Leca-blokker.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Et bilde til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 vi løsna nedre bærearm inne ved kaross + løsna demperen fra bærearmen, men dette skulle egentlig ikke være nødvendig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2008 drev og lurte fært på hva jeg gjorde jeg nå. men så kom jeg på det. jeg skifta den armen så jeg skrudden den jo helt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2008 Så man løsner disse boltene? se bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2008 båmmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2008 nei dem lenger ned jeg tok av. dem på nedre bærearm den du viser på siste er øvre. så du tar bort den nederste opphenge men kan hende det ar andre måter og gjøre det på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...