#1 Skrevet Juli 10, 2008 Er det noen her som har erfaring med G60 turbo. Har bygd om min Corrado G60 med turbosett fra APT. Chip fra SS tuning. får ikke sikkelig ladetrykk før over 3000 omdreininger. han går fint når ladetrykket kommer opp 1,2 , sikkelig ketshup effekt , har noen noen tips....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2008 Er ikke rare bunndraget i min heller. Fullt trykk fra 3000rpm. Man går trossalt fra en kompressor som fungerer hele veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2008 JEg syntest begge mine 8v turboer gikk som en kule fra bunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2008 er vanskelig å få bunndrag i sammen med full pupp på høyt turtall når det gjelder turbo....men ikke umulig, er stort sett valg av turbo bestemmer spool-up 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2008 hmm da må jeg bare leve med den sånn den er da ,hadde en mindre turbo hjelpt da , kansje en t-25 isteden kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2008 Du tenker på bunndrag ved normal kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2008 jeg hadde en GT28 på en 1.8T og den kom for fullt ved 2000 omdr og holdt koken til sperra uten store problemer...funket gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2008 hvilke dyser er chipen for? Har du prøvdt ATP chippen om det er noe forskjell? Har du sjekket for lekkasjer? Hva er tenningen justert til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2008 har ikke prøvd noen annen chip ennå , men har bedre trua på å få taki en mindre turbo , trenger ikke mere en 1 til 1,1 i ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2008 mange faktorer som spiller inn her, og mye som kan gjøres for å få bedre pøs fra bunn av, som feks programvare, tenning, kam, turbo(mindre eksosdel, trim på hjul), osv... Men enkleste er vel å bruke en turbo som chippen er beregnet for, evt få laget en for ditt oppsett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2008 har ikke prøvd noen annen chip ennå , men har bedre trua på å få taki en mindre turbo , trenger ikke mere en 1 til 1,1 i ladetrykk Da trenger du og ny chip. Feil software gir dårlig spool På 1,8T er det ikke store forskjellen på spool på GT28RS og T3 60 (ev Super 60) som ATP bruker i kittene sine. Du vil dog aldri få noe som er sammenlignbart med kompressor-bunndrag med turbo, med mindre du går for en diesel turbo, men da er jo all topp effekt borte også. Blir litt feil å si at du ikke trenger 1-1,1 bar trykk. 1 bar med K03 er ganske mye mindre effekt enn det er på den du har nå Regner med du kjøpte komplett kit fra ATP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...