Verktøysett med god kvalitet - priser??

Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei av å mangle verktøy, og har fire krav til mitt nye sett;

- Det skal ha minimum 10 års garanti

- Det skal ikke ha plastetui

- Det må være god kvalitet

- Må inneholde fastnøkler og skrallesett

Noen som har tips hvor jeg kan kjøpe dette til gode priser ?

Vet det er mange gode sett med plastetui, som f.eks GEBE, men de settene blir alltid plastdritten ødelagt på, også begynner man å legge litt verktøy her og litt der - så er det borte plutselig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Settene til biltema har vel hardplast. Er jo 10års garanti på det meste. Og enkelt å bytte så lenge man har kvitteringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste minuset med biltema sine er at det er litt mer gods rundt skiftnøkelen. i gaået liksom. det er jo fordi det skal holde da.

biltema duger lenge hvis det ikke er veldig veldig trangt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tengtools har tilbud på komplette skap til kr 12995 + mva, da har du alt du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema + generic verktøyskap i metall = relativt rimlig kombinasjon.

Men klart, har du 13k + mva er jo teng utstyret gull... drømmer om sånt skap selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart, det Teng Tools skapet er gull, men hvem orker vel å bruke så mye på verktøy ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart, det Teng Tools skapet er gull, men hvem orker vel å bruke så mye på verktøy ? :P

Eg har tenkt å gjere det : rolleyes

Eller rettelse , eg skal ha 1001 delar settet som kostar 22500,- no, men forhøyrte meg hos forhandlar, og det kom eit tilbud i august på dette settet.

Sist det var på tilbud kosta det 18300,- men ettersom stålprisane har gått litt opp regna han med at det kom til å komme på ca 18990,-

Så då får vi vente å sjå.

Regna ikkje med at klubben har avtalar med noken som selger dette settet?

Skal ha dette settet + ein tosøyla løftebukk , så har eg litt å leike med i vinter : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har handlet inn det 1001 delers skapet fra Teng, og det er faen i meg deilig å ha litt værktøy tilgjengelig : rock : Teng har også livstidgaranti ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har handlet inn det 1001 delers skapet fra Teng, og det er faen i meg deilig å ha litt værktøy tilgjengelig : rock : Teng har også livstidgaranti ;)

Pris? : smil :

Ja er kjekt å ha ting tilgjengelig.

Skal eg no gjere ein jobb som igrunnen tek 2 timar, tek den iallefall 3 fordi eg må gå å leite etter verktøy : bh :

Nei løftebukk og 1001 settet skal nok få fart på sakene : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tenkt å gjere det : rolleyes

Eller rettelse , eg skal ha 1001 delar settet som kostar 22500,- no, men forhøyrte meg hos forhandlar, og det kom eit tilbud i august på dette settet.

Sist det var på tilbud kosta det 18300,- men ettersom stålprisane har gått litt opp regna han med at det kom til å komme på ca 18990,-

Så då får vi vente å sjå.

Regna ikkje med at klubben har avtalar med noken som selger dette settet?

Skal ha dette settet + ein tosøyla løftebukk , så har eg litt å leike med i vinter : rock :

Er disse prisene + mva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kjøpt dette til garasjen vårres. Ble på 4k inkl frakt.

Det er litt billig ut, men er faktisk mye mer kvalitetsfølelse i virkeligheten enn hva det ser ut på bildet. Har brukt det i en uke nå og vi er alle enig om at dette var den mest geniale invisteringen til nå i garasjen. Der ligger det meste, pent og pyntelig. : rock :

btw, så har vi endre rekkefølgen og stokke om på verktøyene slik at det likker mer symmetrisk enn på bildene.

http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=12305241&StuntID=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse prisene + mva?

såg i katalogen no 22900,- eks moms , so regna med at den prisen på 19000,- blir eks moms... men men får no finne meg eit firma å kjøpe inn på då :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt den biltema kofferten i 5 år.eneste jeg har klart å knekke hittil er 17 pipa. tålte visst ikke latmannsarm med min vekt oppå (100kg). men null problem å bytte. kan man få mer genialt verktøy til 1200kr? med 10 års garanti.den kofferten innholder igrunn det mesta av hva man måtte trenge av vanlig verktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen for 1001 settet ligger vel på en 21-22k som nevt over her.. :) Koster fort noen kroner, men det er et rått utvalg! Største skralla er på en meter eller noe :D Det bør duge! hehe.. Vi har senka 3 biler her etter at vi fikk tralla, Polon min, Passaten til bror og en Passat 4-motion, og har ikke mangla noe verktøy ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har nicom endel kurrant(facom), jeg har kjøpt nær sagt alt mitt der. Fikk ny skralle etter 10 års misbruk fordi cromen hadde flasset av hodet etter mye bruk av minislegge. Det skulle ikke skje fikk jeg beskjed om. Samme sak med to piper som jeg hadde sprukket (1.5 meter antennerør som forlenger på latmannen)

http://www.nicom.no holder til rett nedenfor møller på ryen i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omg :P Godt mulig det blir et sånn biltemasett. Jeg skrur MYE på bil, og mener virkelig at verktøyet er halve jobben. Men neimen om jeg bruker 20.000 kr på verktøy til garasjen min :P

Har alle dere kjøpekort eller ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1001 settet til Teng Tools er helt greit. Har et på arbeid + kjøpte meg et så jeg har hjemme. Minuset med 1001 setter er at det er mye dobbelt opp av det samme verktøyet + noe du aldri får bruk for. Ikke minst, så mangler det XZN bitser! Men skal du plukke selv i løsvekt så må du se langt etter prisen 22k, så ja. Er et bra tilbud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitema har et veldig greit Umbrako/torx/XZN sett til 249,- mener jeg... Dette + 1001 settet og man er i boks...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omg :P Godt mulig det blir et sånn biltemasett. Jeg skrur MYE på bil, og mener virkelig at verktøyet er halve jobben. Men neimen om jeg bruker 20.000 kr på verktøy til garasjen min :P

Har alle dere kjøpekort eller ? :P

Gå på Europris, et sett med topper og Torx, 1/4 og 1/2 skralle med 72tenner osv.

10års garanti. Leveres i en sort/oransj hardplastkoffert, koster 499.90;)

Så investerer du i kompressor og luftskralle:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei vi har ikke kjøpekort, men jobber og sliter for hver i krone...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei vi har ikke kjøpekort, men jobber og sliter for hver i krone...

Ja eit slit er det , men kan kjøpe mykje kjekke bildelar av det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.