#1 Skrevet Juli 11, 2008 Hallgiver brakett for montering på femmer topper som ikke har hallgiver. Maskinerings tegning medfølger. KR 700 + frakt OBS dette er en ombygging jeg har gjort på min egen 7A topp. Jeg garanterer ikke at dette vil fungere på andre topper med tanke på om det er forskjell i støping eller toppen er maskinert forskjellig i fra fabrikk forhold til min topp. JEG FRASKRIVER MEG ALT ANSVAR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2008 Mere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2008 Kanskje litt offtopic men, har du noen hallgivere liggendes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2009 Hei Vi har fått en forespørsel fra en kar som skriver på engelsk til medlemservice. Fint om du tar kontak med han på denne eposten: bradlarz@hotmail.com. Han var vist intr i dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2009 Har du noen igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2009 Ja det har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2013 Hei, selger du disse fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2013 Ja. Se her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2016 Har du disse fortsatt? Kan det brukes på 3B topper også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2016 Jepp, kan brukes på 3B topp. Hadde en topp der samme prinsipp var brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2016 Høres bra ut. Ser han ikke har vært aktiv på forumet i 2016... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 22, 2016 Da var medlemskap betalt litt sent:o Og jeg har forsatt braketter for salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2016 Jeg trenger 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...