#1 Skrevet Juli 11, 2008 Hallo! Fikk et lite tips under sist service at den ene bærearmsforingen min er litt slitt. har en stund tenkt på å få dette byttet ut med noe bedre saker å sett litt på det TTstuff har liggende. Problemet er at jeg ikke har kunnskap nok til å kunne utføre denne jobben selv, og etter en ringerunde så skal de ha ganske godt betalt for jobben selvom jeg stiller med delene. Er det noen her som føler seg kapable til å utføre dette for meg?Evt. har noen tips om et rimelig verksted som kan gjøre denne jobben! Blir da bytte av alle fire bærearmsforinger på fremaksel og mulig jeg velger å skifte ut hele bærebrua også mens den er nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2008 Vel, siden ingen kom med noen tips prøver jeg meg på et nytt spm. Tenker på å bytte disse foringene selv. Iogmed at bilen skal stilles inn for vinteren straks har jeg god tid til å få det gjort. Jeg vet at når en tukler med forstillinga så bør den vel få seg en justering/kontroll etter at jobben er gjort!?! Men er bilen kjørbar eller vil den være totalt skjev i tryne etter en slik jobb? Jeg kan vel få løs brua, bærearmer slik at jeg får presset ut foringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2008 Om du ikke er veldig dreven så må du nok på kontroll. Skal ikke bli så feil at du ikke skal kunne kjøre med den, men om du kjører lenge så blir dekka dine slitt feil, forstillinga vil nok også ta skade etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2008 Ja! Blir evt. å kjøre rett fra garasjen til forstillingskontroll... Om jeg da tør å gå på denne jobben. Ser stadig flere steder at man trenger spesialverktøy for å få inn/ut disse foringene!? Noen som vet om R32 stabstag passer denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...