#1 Skrevet Juli 11, 2008 har brukt 5 timer på dette nå, her er noen bilder;) rimelig fornøyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2008 mye bedre. hva brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2008 Ser bra ut det der! Lite tips bare, finn fram en liten boks med grå lakk og mal de røde skinenne grå eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 Skal det ikke være et sort plastdeksel i bakenden av skinnen der? Rent ble det i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2008 Hva har du brukt her? Resultatet ble jo veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2008 mye bedre. hva brukte du? jepp.. meguiars carpet & interiør cleaner brukte eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2008 Skal det ikke være et sort plastdeksel i bakenden av skinnen der?Rent ble det i alle fall jepp, skal det.. skal ha de på snart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2008 Hva har du brukt her? Resultatet ble jo veldig bra. meguiars carpet & interiør cleaner brukte eg.. ja, eg er vertfall fornøyd.. får dra over 1gang neste veke og se om det blir enda bedre tenker eg meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2008 Betyr det bruk av våtstøvsuger og full pakke? I såfall er det noen som har tips til en rimelig og god sådan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2008 Brukt den carpet cleaner en del selv med lignende resultater. Like overrasket hver gang. Bruker ikke våtsuger nei, bare å støvsuge teppet skikkelig først (tørt). Så sprayer man på greiene (som lukter veldig godt forøvrig ) og gnukker av med en ren klut. Gjenta som nødvendig . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2008 Betyr det bruk av våtstøvsuger og full pakke? I såfall er det noen som har tips til en rimelig og god sådan? Brukte vanlig støvsuger først og sparyet på, tørket av, støvsugde og sprayet på og tørket.. funket bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2008 Må jammen meg prøves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...