#101 Skrevet Juli 19, 2008 Føler du deg støtt, så kan vi vel fortsette diskusjonen på Rudskogen treffet. Kommer vel til å bli i lattermild form der også hahaha, så det ikke selv jeg, bjørnar sa det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juli 27, 2008 er det noen som hvet hvordan det gikk med han i Porschen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 27, 2008 Denne bilen stod det tilsalgs på i ruta. Noen som vet hvor jeg kan finne salgsannonnsen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 27, 2008 Detta var litt av ett smykke. fin styling, bra passform (tydeligvis gjort seg stor flid med å tilpasse delene) Er i alle fall bra at fargeforskjellen på enkelte av styling delene ikke er så altfor stor heller: haha : (syntes du det fortsatt er rart og idiotisk at jeg kommenterer slikt Joachim?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 27, 2008 Denne bilen stod det tilsalgs på i ruta. Noen som vet hvor jeg kan finne salgsannonnsen ? bare å spør meg PM hvis det er noe du lurer på om den bilen:D Ligger ikke noen offisiell annonse ute enda på den bilen.. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 27, 2008 bare å spør meg PM hvis det er noe du lurer på om den bilen:D Ligger ikke noen offisiell annonse ute enda på den bilen.. Mvh Kim http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa2?_cmd=view&id=671805&amsTypeOffset=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 28, 2008 Hvem bryr seg var min tanke da jeg så bilde.... SCHØNBERG, TOMMY 1968 1476 RASTA Lørenskog Statteetaten bryr seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 28, 2008 Hva er det som skjer med jenta på stolen på side 6? Ser det er mange som har tatt bilde av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 28, 2008 SCHØNBERG, TOMMY 1968 1476 RASTA Lørenskog Statteetaten bryr seg.. Hehe, jojo . Er sikkert mange som bryr seg. Men virker som noen prøver å heve seg selv opp på kjendisnivå. Må i såfall være en Æ,Ø eller Å kjendis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 28, 2008 Hva er det som skjer med jenta på stolen på side 6? Ser det er mange som har tatt bilde av det. Har jeg lurt på også? Hva er det egentlig som skjer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 28, 2008 Detta var litt av ett smykke. fin styling, bra passform (tydeligvis gjort seg stor flid med å tilpasse delene) Er i alle fall bra at fargeforskjellen på enkelte av styling delene ikke er så altfor stor heller: haha : (syntes du det fortsatt er rart og idiotisk at jeg kommenterer slikt Joachim?) HAHA! neida henrik;) men syns du seriøst att min er såå ille som den der?=P Da liker du vel min neste bil da får jeg håpe;p for der finnes det ikke u orginal plastik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 28, 2008 HAHA! neida henrik;) men syns du seriøst att min er såå ille som den der?=P Da liker du vel min neste bil da får jeg håpe;p for der finnes det ikke u orginal plastik! HAHA:D Vi lo lenge og godt av den bilen der: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 28, 2008 Har jeg lurt på også? Hva er det egentlig som skjer der? Tror dette er en stol med en "liten" subwoofer plassert i seteryggen, omtrent i hodehøyde, så spiller du av en meget lav frekvens, og fikser frisyren for dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 30, 2008 A5`n er samme bil som var på Essen messa, men med litt mindre hjul nå. Bilen på Rieger sin stand under Essen-messen var i alle fall ingen A5. Det var en S5... vi gikk flere ganger forbi den og ene gangen med panseret oppe. I og med at A5 ikke leveres med 4.2 V8 så var det bekreftelsen på at det var en S5. Bilen på Gatebil var vitterlig en diesel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 31, 2008 står i bilsport at ts ras"ing:) hadde det største raset i gatebils historie.. ikke hørt eller sett noe om dette noe sted,, hva skjedde, eller skjedde det noe i hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...