klutsj systemet rs2(mange andre audi)audi 100,80,90,a6 og noen til ifølge Meca.no

Anbefalte innlegg

Sitter stuck i Trondheim med gåen klutsj nå. Er det noen som kan beskrive systemet på rs2 eller på noen av bilene med samme system: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=281953&CarReference_ID=7465&CategoryType_ID=1

Har ikke fått sett under bilen men det renner olje og jeg rekner med det er en simmerring i slavesylinderen som er gåen(siden bilen har vært uten handbrekk har den stått på girene som brems en stund: bh :. Men er det rør som går ut fra den eller er det gummi slange? for er det slange kan det jo være den.

Og er det bare en sylinder eller er det to? isølge meca osv er det bare en.

Skulle gjerne hatt med meg bilen hjem til torsdag da jeg skal i begravelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter stuck i Trondheim med gåen klutsj nå. Er det noen som kan beskrive systemet på rs2 eller på noen av bilene med samme system: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=281953&CarReference_ID=7465&CategoryType_ID=1

Har ikke fått sett under bilen men det renner olje og jeg rekner med det er en simmerring i slavesylinderen som er gåen(siden bilen har vært uten handbrekk har den stått på girene som brems en stund: bh :. Men er det rør som går ut fra den eller er det gummi slange? for er det slange kan det jo være den.

Og er det bare en sylinder eller er det to? isølge meca osv er det bare en.

Skulle gjerne hatt med meg bilen hjem til torsdag da jeg skal i begravelse.

Kjipt og bli stående...

På min S4 var det i allefall rør

DSC01531.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var redd for at det skulle skje derfor har jeg nye bremsesko til håndbrekken liggende hjemme som skal skiftest snarest,men ble for sein nå da. Har opplevd dette før med andre biler der jeg brukte 1.gir som håndbrekk!

Ja min ser likens ut ifølge bilde på nbs,så det er vell rør ja. så trangt å fint oppi der(som vanelig)

Håper noen har en sånn liggende i nærheten Trondheim,har lagt inn annonse.

Er vist samme som på audi 100,80,90,a6 og noen til ifølge Meca.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en kombinasjon av rør og slange. Uansett så er det mulig å kjøre uten clutch :)

Kjørte hjem fra vintertreffet i Funäsdalen og hjem til Trondheim uten clutch. Må planlegge kjøringa litt og gire forsiktig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da prøv å lag en rør bit da, er ikke noe problem å lag bremsrør så. bor i tr.heim jeg så jeg kan prøv å hjelp deg, har forestten en slavesylinder fra audi 80 stasj.

Mvh Stian S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da prøv å lag en rør bit da, er ikke noe problem å lag bremsrør så. bor i tr.heim jeg så jeg kan prøv å hjelp deg, har forestten en slavesylinder fra audi 80 stasj.

Mvh Stian S

Du har pm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.