#1 Skrevet Juli 11, 2008 Hei folkens! Har nettopp hellakkert bilen igjen :-) Og lurte på hvor jeg kan få tak på nytt gitter til min RS4 fanger? Da tenker jeg på stålgitter, type svart :-) Noen som vet noe mer om dette? :-) Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2008 Biltema har iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2008 Sikker på at du vil gå for engangsgrill? Har du sett på alle forskjellige typene man får tak i nå? Det er mye som ser en del bedre ut enn det "standard"-gitteret. I min mening.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 Sikker på at du vil gå for engangsgrill? Har du sett på alle forskjellige typene man får tak i nå? Det er mye som ser en del bedre ut enn det "standard"-gitteret. I min mening.. Har du noke kjekt å by på da? Skal lakke oppigjen bilen min og skulle ha hatt nytt gitter i fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 Låner denne litt eg. Noen som vet hvor de selger svart gitter som ligner på det som er orginalt på "RS4" blant annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2008 BS har litt forskjellig: http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=IABM2335&vg=1401&vgpath=Varekategorier/1395/1401 Ellers mener jeg også at Biltema har gitter i forskjellige utformelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2008 http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=152_776 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2008 Takker folkens! Vurderer å gå for noe RS4 lignende gitter Er jo blitt forbruksvare de gittra... Men, takk for responsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...