mulig å bytte lysbryter. golf V

Anbefalte innlegg

det viser seg at bilen min er tysk impotert og da er det slik når man starte bilen så går ikkje hovedlysa på. man må vri på lysbrytaren for å få dei på. er det mulig å få det slik at man lysa går på når tenningen slås på??

eg skal og montere tåkelys seinare forran. er brytaren annaleis da??

det gjelder ein vw golf v tdi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det viser seg at bilen min er tysk impotert og da er det slik når man starte bilen så går ikkje hovedlysa på. man må vri på lysbrytaren for å få dei på. er det mulig å få det slik at man lysa går på når tenningen slås på??

eg skal og montere tåkelys seinare forran. er brytaren annaleis da??

det gjelder ein vw golf v tdi

Sansynligvis kan et VW verksted kode lysstyreenheten i bilen til å ha kjørelys med et diagnoseapparat. Ang. spredere er det forskjellig bryter ja, men muligens også forskjellig lystyreenhet. Enkelte styreenheter kan også kodes til å ha spredere, andre ikke. Det må sjekkes med diagnoseapparat. Evt. lar det seg gjøre å koble sprederene på "gamlemåten" med et vanlig lysrele.

Coming/leaving home er jeg derimot usikker på om kan ettermonteres på en enkel måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fleire som veit noko om dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bryter med både tåkelys og coming/leaving home tilsalgs ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik som denne??

2884_ep-241.jpg

vil eg da få desse funksjonane?? pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil få dei då ja, men du må kode om i vag com.. Er ikkje bare å sette på bryteren og så virker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik som denne??

2884_ep-241.jpg

vil eg da få desse funksjonane?? pris?

Den ser slik ut ja,skal ha 500 kr inkl frakt. Orginal-bryter som koster 1000 kr pluss mva på Møller. Ligger annonse på Kjøp/salg-delen med bilde og delenummer : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=123678

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det der bare bryter for biler med regn og lyssensor? Coming/leaving home har vel justeringsknapper under selve bryteren igjen, eller tar jeg helt feil nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.