#1 Skrevet Juli 11, 2008 : haha : Journalister har ikke mye peiling nei.. http://www.nettavisen.no/motor/article2064768.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2008 orker ikke lese alt der jeg:P men er det mazdaen du ikke likte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2008 orker ikke lese alt der jeg:P men er det mazdaen du ikke likte? Skulle tro dem undersøker litt før dem skriver da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2008 De nye Mazdaene er utrolig tøffe da:tilber: Hoho... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2008 lurer på hvordan motor som sitter i den mazdaen jeg? 2.2 kanskje? muligens turbo? drar på alle 4, sånn mazda ville jeg gjerne hatt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2008 Arti stavefeil DETALJER: Det holder ikke at bilen er rast, den må også være ren. Foto: Pål Alexandersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2008 er ikkje denn "mazdaen" fra Kvinnherad i Hardanger/Sunnhordland/Hordaland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2008 jo den er fra kvinnherad, ,er torgeir maurangsnes sin:) tøff mazda:) kunne hatt mazde eg og viss dei va sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2008 Kom nettopp fra gatebiltreffet nå...og jeg kan med sikkerhet si at den mazdaen gikk godt:) Mener at det var noe kjent med den lyden også, kunne nesten minne om fem sylindre og turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2008 hehe ja den gikk bra. va viss snakk om noe gale med den nå, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2008 Herregud... Det er ikke vasklig å bli journalist i dag skjønner jeg .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2008 Herregud... Det er ikke vasklig å bli journalist i dag skjønner jeg .... Nei, men ser ut som du kunne sklidd rett inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 13, 2008 hohohohohoho: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 13, 2008 Arti stavefeil DETALJER: Det holder ikke at bilen er rast, den må også være ren. Foto: Pål Alexandersen Så den jeg også.. moi fun, moi fun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 14, 2008 blei vel litt utfordring uten audiringene i fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 14, 2008 Er vel det Mazda kaller ZoomZoom: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...