Problem med Polo etter hard kjøring

Anbefalte innlegg

Er en 1.4 diesel. Hva må eg bytte for å få den til å bli normal igjen? Spruter olje nå. Ellers er bilen KRAMGOD!

Sjedde etter offroadkjøring. Stått et halvår nå. Noen som evt har en dele motor til meg?

29052008050.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppakkning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser ut som toppakkningen din har takket for seg., oOg vhis den har ståt halvt år og så kjører du hardt med den men enngang, så er det ofte at toppakinga ryker, håper det går i orden=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raske svar! Lønner seg å bytte motor for meg da, når den har gått 300.000. Er ikke lett å skru på dette dessverre..

Går ikke ann å fylle tomrommet med noe stållim eller noe kjemikalier av noe slag? Bilen er jo kun en jordebil nå som eugodkjenninga er vekke og den er full av rust..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det går med noe stål lim eller noe sånnt, men tviler, ville heller bytta motor da, eller bare bytta pakninga,

er vel 1000lappen for toppsett tenker jeg.

=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke å begynne å skru på dette greiene her, bilen er verdt vrakpanten liksom :D

Takk for hjelpen uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.