installere AC og kjørecomp

Anbefalte innlegg

lurer på om det er vanskelig, eller om det lar seg gjør og installere Air Condition og kjøre computer på min 2.3 E - C4.

isåfall, hva trenger jeg da..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ac: Du tenger jo alt, kompressor, betjeningspanel, slanger, radiator og gass......

Det lar seg nok gjøre, men det kommer nok på noen tusen.....

Kanskje NBS har delene du trenger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med kjøre computer da...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørecomp er samme dealen egentlig: du trenger en ny hendel med betjeningsknappene, instrumentpanelet med kjørekomp og ledningsnett. Et instrumentpanel med kjørekomp har også autocheck og der er det en hel del følere og dingser som du må ha i tillegg for å få denne til å virke. Jeg er usikker på om motorstyringen på en 2.3 sender forbrukstall opp til kjørekompen, det er du avhengig av om du skal få det til å virke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om det blei vesentlig billigere å selge bilen og kjøpe en med dette utstyret fra før av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørecomp er samme dealen egentlig: du trenger en ny hendel med betjeningsknappene, instrumentpanelet med kjørekomp og ledningsnett. Et instrumentpanel med kjørekomp har også autocheck og der er det en hel del følere og dingser som du må ha i tillegg for å få denne til å virke. Jeg er usikker på om motorstyringen på en 2.3 sender forbrukstall opp til kjørekompen, det er du avhengig av om du skal få det til å virke.

uff, som jeg skrev i en annen tråd så tenkte jeg på en motor med mer gamp, fikk et råd da, spar til s4

er vel det samme her regner jeg med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.