Bytte resirkventil på chippa 1,8T finnes det noen man ikke må åpne for og justere?

Anbefalte innlegg

Det virker som at resirkventilen min ikke holder tett...

Fines det noen resirkventil som jeg kan justere hardheten på uten og åpne den opp?

Tittet litt på Forge men fant ingen der i farta...

Vi skal på tur til køben til uka, lønner jeg meg på og handle det der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe den til TT225 hk orginalt fra møller. Fungerer greit den. Koster ca 350 kr inkl rabatt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbofun selger en grei en som man skrur på for å stramme/slakke fjæren inni. Så da slipper man å åpne opp når man vil justere litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe den til TT225 hk orginalt fra møller. Fungerer greit den. Koster ca 350 kr inkl rabatt :)

Det er den jeg har nå, men har problemer likevell...

Turbofun selger en grei en som man skrur på for å stramme/slakke fjæren inni. Så da slipper man å åpne opp når man vil justere litt.

Turbofun... ligger ikke de i københavn?

Det må jeg sjekke da jeg er der nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbofun holder vel helst til i Bergen. :)

Jeg har justert litt på Forgen min siste dagene, og det er jo ikke noe problem å åpne den for å bytte fjær etc. Bare å løsne slangeklemmen på toppen det, og skru den opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.