Svinge trøbbel Passat 98`

Anbefalte innlegg

:bs:Hvor lang tid tar dette? Altså skifte servo tannstanga på Pass 98` STV TDI ?

Hvordan går jeg fram? Må den taes nedover eller kan den løsnes og tas ut fra en av sidene?

Kanskje dere har noen lure tips ang problemet mitt, jeg har kommet fram til at det er den som er gåen, men hvis dere har noen andre tips så kan det jo være greit og billigere å sjekke dette først.

Problemet er altså det at den blir veldig trang i venstre sving, det har ikke noe å si hvor mye jeg har svinga til høyre, også kommer det en suselyd, akkurat som en liten luftlekkasje, som høres ut som den kommer fra tannstanga.. Er det noen form for luftenippel? Har prøvd å skifte olje, og det er ingen lekkasjer å se noen plass. Litt lettere å svinge når bilen går framover, men susinga og trangheten er fortsatt der. Den er helt iorden når hjulene henger i lufta. Har hørt litt med verksteder, og en av de nevnte på en foring som kunne gjøre det så trangt at dette kunne skje.

Problemet oppsto da jeg skulle kjøre ut av en parkeringsplass, var i sving og hele vekta lå på venstre framhjul da dette hjulet datt nedi en "grop" og fikk veldig mye belastning..

Send meg en PM hvis du har et lurt forslag.

Takk på forhånd :):tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.