Anbefalte innlegg

Den peneste "standard"-audien jeg kan komme på ihvertfall, skulle ønske at den ble levert med 2.0TDi-en på 170hk. Et langt bedre alternativ enn 1.8 TFSi til omtrent samme pris spør du meg. Senk, felger og lakkert diffuser (skuffende få som lakkerer den) and you're good to go :)

Sliter med å se noe særlig forskjell på A5 og S5, hva er forskjellen kosmetisk med unntak av eksosrelaterte deler og grillen?

Vil gjerne se flere bilder hvis noen har funnet noen

2334581376_58159e51bc_b.jpg

2333753583_e0c2cc7fb6_b.jpg

AudiS5MTMK500_Meguiars_4.jpg

DSC00193_2.jpg

a52fk7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To bilder av en norsk A5

IMG_8946.jpg

IMG_8954.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt nydelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S5 med store kantfelger er noe av det grommeste på bilmarkedet til dags dato! Den klassifiserer nesten som "exotic"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant disse bildene til ei venninne på Facebook... Feit S5;)

n602226575_981391_954.jpg

n602226575_981393_1654.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en A5...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en A5...

Det er godt mulig ja... Den har iallefall kledd meg:) hehe..

n602226575_981392_1313.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den peneste "standard"-audien jeg kan komme på ihvertfall, skulle ønske at den ble levert med 2.0TDi-en på 170hk. Et langt bedre alternativ enn 1.8 TFSi til omtrent samme pris spør du meg.

Då blir du nok ikkje skuffa når denne bilen etter all sannsynlighet blir levert med 2.0 TDI på slutten av dette året..... :)

Når det gjeld bilder så anbefaler eg å kikke på www.motortalk.de under kategorien A5/S5.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir du nok ikkje skuffa når denne bilen etter all sannsynlighet blir levert med 2.0 TDI på slutten av dette året..... :)

Når det gjeld bilder så anbefaler eg å kikke på www.motortalk.de under kategorien A5/S5.... :)

Takker for link og info, håper så til de grader at du har rett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står i annonsen til han som har 1.8tfsi motor.

det er vel dette som er forskjellen? : Original S5 Front grill,S5 Alu Speil, S5 Dørlister, S5 Eksos,

ettersom det er det han har byttet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A5 1,8tfsi det der ja ;) Går i Trondheim. Kommer rieger fronten på den også, men han fikk levert feil front da settet kom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.