#1 Skrevet Juli 12, 2008 Den peneste "standard"-audien jeg kan komme på ihvertfall, skulle ønske at den ble levert med 2.0TDi-en på 170hk. Et langt bedre alternativ enn 1.8 TFSi til omtrent samme pris spør du meg. Senk, felger og lakkert diffuser (skuffende få som lakkerer den) and you're good to go Sliter med å se noe særlig forskjell på A5 og S5, hva er forskjellen kosmetisk med unntak av eksosrelaterte deler og grillen? Vil gjerne se flere bilder hvis noen har funnet noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2008 To bilder av en norsk A5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2008 helt nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2008 Denne er ikke helt feil i mine øyne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13320692 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2008 S5 med store kantfelger er noe av det grommeste på bilmarkedet til dags dato! Den klassifiserer nesten som "exotic" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Fant disse bildene til ei venninne på Facebook... Feit S5;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2008 Fant disse bildene til ei venninne på Facebook... Feit S5;) Er vel en A5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2008 Er vel en A5... Det er godt mulig ja... Den har iallefall kledd meg:) hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2008 Den peneste "standard"-audien jeg kan komme på ihvertfall, skulle ønske at den ble levert med 2.0TDi-en på 170hk. Et langt bedre alternativ enn 1.8 TFSi til omtrent samme pris spør du meg. Då blir du nok ikkje skuffa når denne bilen etter all sannsynlighet blir levert med 2.0 TDI på slutten av dette året..... Når det gjeld bilder så anbefaler eg å kikke på www.motortalk.de under kategorien A5/S5.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2008 Då blir du nok ikkje skuffa når denne bilen etter all sannsynlighet blir levert med 2.0 TDI på slutten av dette året..... Når det gjeld bilder så anbefaler eg å kikke på www.motortalk.de under kategorien A5/S5.... Takker for link og info, håper så til de grader at du har rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 18, 2008 står i annonsen til han som har 1.8tfsi motor. det er vel dette som er forskjellen? : Original S5 Front grill,S5 Alu Speil, S5 Dørlister, S5 Eksos, ettersom det er det han har byttet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2008 Fant disse bildene til ei venninne på Facebook... Feit S5;) A5 1,8tfsi det der ja Går i Trondheim. Kommer rieger fronten på den også, men han fikk levert feil front da settet kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...