#1 Skrevet Juli 12, 2008 Jeg skal bytte bremseskiver bak på min A4 B5. Men hvordan sitter den ABS kransen festet? Trenger man noe spesialverktøy for å flytte den over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2008 Jeg skal bytte bremseskiver bak på min A4 B5. Men hvordan sitter den ABS kransen festet? Trenger man noe spesialverktøy for å flytte den over? Bare ta den forsiktig av, den er presset på men sitter ikke noe særlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2008 Bare ta den forsiktig av, den er presset på men sitter ikke noe særlig Ok. Fint, da blir dette gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2008 Hvis den kransen har vært der en stund, så sitter den sikkert så jævlig at den blir bøyd når du fjerner den. Det skjedde med meg. Ny krans koster rundt 200,- kr på møller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 krans=varme, om du har de fjærlignende greiene montert så bare kjøp ny. Alt får kjøpt på mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...