Vestfold: Cokart i andebu?

Anbefalte innlegg

Husker for ett par år siden, så hadde vi kjøring på naf banen i andebu, der vi kjørte litt gocart og deretter dro vi å spiste hos Skotner..

 

Hva tenker folket når det gjelder å holde av litt til for å kjøre litt cokart i andebu?

vi hadde godt oppmøte sist gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på det meste! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for og knuse dere i gocart nok en gang vi i Telemark ;)

 

Sett gjerne en dag vi kan komme til dere og kjøre gocart og kanskje pizza eller noe slikt etterpå ?!?!?

 

Hadde dere bare spist like mye pizza som oss, så hadde det vært litt jevnere! :P: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dere bare spist like mye pizza som oss, så hadde det vært litt jevnere! :P: haha :

 

HAHA !

 

ikke glem vi kjørte gocart før pizza`n :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er sikkert noe gjengen fra Buskerud/Drammen er interessert i også!

Selv drar jeg ut på jobb samme dag.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om nok folk er med kan vi ringe dem og høre priser på og leie banen for en kveld.

 

Det er gocart utleie følgende dager ;

 

tirsdager, torsdager, fredager, lørdager og søndager.

 

Foreslår og sette dette til en tirsdag eller torsdag. Folk vil ikke bruke "frihelgen" til dette alle sammen. bedre og bruke kveldstiden til dette tror jeg.

 

Forseslår videre og starte 17-00 -1800 tiden ca....

 

Christopher, kan du starte en undersøkelse i denne tråden som du setter opp forskjelige datoer som folk kan stemme på?

Lar vi dette gå ut dagen imorgen foreksempel også setter datoen... gir stemme for dette....

 

Dere fra vestfold kjenner sikkert forholdene der borte langt bedre enn meg, så veit dere sikkert hvor man kan finne en pizzashappe eller noe slikt og dra til like etterpå ?!?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns vi må få det til, men litt mer respons fra vestfold folket, så ordner det seg nok, er ikke noe morsomt å stille med få folk :)

 

 

Tirsdag 22, er jo en god dag, vi ser ann responsen på den dagen, hva folka vil, også ser vi ann derifra, vet hverfall at dama er med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk ikke folk er problemet nå om sommeren. Kommer helt sikkert de faste aktive medlemme her fra telemark (4-5stk) værtfall.... Kunne hende noen av de andre ville også.... Og i vestfold har dere jo mange aktive.

Hadde det jo knall når dere var hos oss.

 

Foreslår jeg Christopher at vi setter Tirsdag 22 JULI klokken 1700 Andebu gocart. Så drar vi ett eller annet sted etter det og spiser pizza foreksempel ?!?!

Så lar vi heller postene om folk som kommer komme i tråden om dette.

 

Hva tror du om det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler å droppe å "se ann responsen"..

Flott initiativ, sett en dato og spre ordet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om jeg klarer å få klemt det smekre lille legemet mitt nedi en gocart..

Og skulle jeg klare det, tviler jeg på at det går så altfor fort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk ikke folk er problemet nå om sommeren. Kommer helt sikkert de faste aktive medlemme her fra telemark (4-5stk) værtfall.... Kunne hende noen av de andre ville også.... Og i vestfold har dere jo mange aktive.

Hadde det jo knall når dere var hos oss.

 

Foreslår jeg Christopher at vi setter Tirsdag 22 JULI klokken 1700 Andebu gocart. Så drar vi ett eller annet sted etter det og spiser pizza foreksempel ?!?!

Så lar vi heller postene om folk som kommer komme i tråden om dette.

 

Hva tror du om det ?

 

 

 

Som Ben sier, vi ser ann litt respons her.. søndag eller mandag går vi utifra hvor mange som er int. i denne dagen. pizza er alltid godt etter litt kjøring, men evt bli i sandefjord da, med tanke på dere i telemark, for er vel ikke noe pizza i Andebu? kunne ringt peppes eller dolly og bestilt bord.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, motsatt Chris, ikke se ann respons, da koker det som regel bare ut i rør.. Bare å sette dato så kommer de som kommer..

Ser lars allerede har fyrt opp 3 tråder i telemark, vestfold og drammen..

Blir nok bra skal dere se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om jeg klarer å få klemt det smekre lille legemet mitt nedi en gocart..

Og skulle jeg klare det, tviler jeg på at det går så altfor fort

 

Hadde vært gøy å endelig kjørt fra noen da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, motsatt Chris, ikke se ann respons, da koker det som regel bare ut i rør.. Bare å sette dato så kommer de som kommer..

Ser lars allerede har fyrt opp 3 tråder i telemark, vestfold og drammen..

Blir nok bra skal dere se..

 

 

var vel mer eller mindre ikke helt våken i natt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.