#1 Skrevet Juli 12, 2008 golfen lekker vann mellom blokka og forgreningspunktet der temp.giveren sitter, noen som vet om det er en pakning der som kan ha gått lekk? er en 1.6 sr motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2008 golfen lekker vann mellom blokka og forgreningspunktet der temp.giveren sitter, noen som vet om det er en pakning der som kan ha gått lekk? er en 1.6 sr motor Må sikkert skifte hele vannstussen som står der. vanlig at det sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2008 ok. må vel bestilles på møller? lekker ikke mye men er irriterende og må fylle på vann innimellom så må fikses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2008 offtopic, sjeldent etternavn, ligner fælt på mitt Gratisbump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2008 hehe alle med det etternavnet mitt er i familien min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...