#1 Skrevet Juli 13, 2008 Løpehjulet til multireima/dynamoreima lager litt lyd.. Må vel av med fronten for å bytte reim? Tenkte derfor å bytte alt når jeg først tar av fronten. Hvor skal jeg kjøpe ny reim, strammer og løpehjul? Hvor er det billigst? Audi A6, 2000mod 1.8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2008 Fronten må flyttes ut ja, det er ikke plass til å komme til ellers. Jeg tror jeg ville tatt reg-reim, vannpumpe og det hele når jeg først hadde satt i gang en så stor operasjon. Står litt om det her, men det er riktignok en V6. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96089 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2008 Bytta regreim, vannpumpe og reim til vannpumpe i fjord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Må vel av med fronten for å bytte reim? Trenger ikke ta av fronten, men det er trangt. Det går akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...