Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken ladetrykkventil jeg trenger til 2.7T motoren? Og trenger jeg en eller to?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kun en, har ikke delenr foran meg her nå, men om du søker så finner du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kun en, har ikke delenr foran meg her nå, men om du søker så finner du :)

 

Hmm, snakket med dele-pusheren min i dag, og han sa jeg trengte 2...

Er det noen som har noen ide om hvor ventilene befinner seg, og om det er mye arbeid å bytte di?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det er resirkulerings ventil (diverter valve)du mener, so trenger du to, dei ligger rett under fremste pyntedekselet, det som står bi-turbo på

 

tar 10min å skifte dem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det er resirkulerings ventil (diverter valve)du mener, so trenger du to, dei ligger rett under fremste pyntedekselet, det som står bi-turbo på

 

tar 10min å skifte dem..

 

Skal bytte di to også ja, men det var nok ikke di jeg tengte på i denne sammenhengen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge familiealbumet skal du ha ;

 

N75 ; 078 906 283 B

1 stk.

 

Plassering er veldig vanskelig og si for meg som ikke kjenner bilen. Garantert noen her som kan forklare dette til deg.

 

Menne, ta av litt deksler, se en av turboene, følg en av slangene som er koblet på wastegate eller kompressorhuset. Da skal du komme til ett Y-ledd. Da sier det seg selv, en til hver turbo og en inn i styringsventilen. Burde være grei sak og finne. Vet vell hvordan den ser ut sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig sak:

Har byttet ladetrykksventilen nå, men bilen har fortsatt problemer med å holde jevnt turtall, spesielt på tomgang.

Noen som har et forslag til va dette problemet kan skyldes? (det gjelder fortsatt 2.7TT)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

jeg ville startet med å gå over alle vakumslangene du klarer å komme til, samt de fem (?) svarte fingertykkere slangene i plast som forbinder toppene med innsugsrør og motorblokk. Hull og lekasjer her er vistnok en gjenganger, og var årsaken til ujevn tomgang på min 2,7T. Ny "5 armers blekksprut" kostet ca 1000.- på Møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.