Anbefalte innlegg

hei..Har tenkt mye og lurer på hva for vw motor jeg burde ha inn i "rallyen" Har tenkt noe på vr-6 m kompressor\turbo,, el 2.0 liter m komp\turbo.. noen anbefalinger\erfaringer, på hva som kan være greit og trimme, og som holder for en ca 350-400 hk..

Trenger også h-forskjerm sårt.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men til motorvalg så hadde jeg gått for en 16v turbo. Skal du ha vr6 må du ha en girkasse og bakdiff fra vr6 også. Både vr6 og 16vt i golf rallye er gjort før, og det koster penger.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du syncro eller feilhjulsdrift i replica'en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygget bilen selv? Har du bilder? Hadde vært tøft å sett. Eg har en trimmet motor fra en Rallye til salgs her på forumet. Den kan du bruke i bilen din og vil gå ganske greit. Hva har du i bilen fra før?

Hvis du skal opp i 350-400hk, så er gjerne 16vT eller 20vT veien å gå. VR6 turbo er også en billig motor å bygge 350hk i. Sjekk ut prosjekttråden til Kristian Pettersen her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange som mener at 16v ikke er noe særlig og bygge på men ville heller gått for enten 20 l el vr6.

men ser at dt er en del som har en god del ting til vr6 så kansje det er løsningen.. bilen er helt i deler

står igjen en go del arbeid.. men meste parten er handlet inn.. dt var bare dt og få startet.. men trenger v forskjerm sårt for og kunne få begynt m og skifte sidene... Bilder kommer etterhvert..

noen som foresten vet åssen dt blir m Godkjent bur i gatebil, har hørt noe om at vogna må være licensiert i et eller annet bil-sport forbund for og få dt godkjent stemmer dt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, hvem som mener 16V ikke er noe å bygge på da? Jeg ser ikke problemet med det, og ser mange her i klubben som har sånne motorer med turbo som funker veldig bra. Er også mange i utlandet som bruker det med myye effekt.

Mangler du skjermen, eller er den bare dårlig? Jeg har kanskje en jeg kan avse, men det spørs jo hva du vil by da. Har en som er litt skadet nede med kanalen som er mulig å fikse, også har jeg ett sett foran som er brukte, men helt fine.

Bur i gateregistrert bil får du neppe i vognkortet lenger desverre. Du finner nok en del erfaringer fra medlemmer her rundt om på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger v forskjerm ja.. alt dt andre er nytt så vil jo helst prøve og få taki en skjerm som er bra...

men åssen ser skjermen ut... og evt hvor mye skal du ha..: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan få tatt noen bilder av den når jeg er på lageret så kan du jo komme med ett bud. Kanskje jeg skal dit ikveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan få tatt noen bilder av den når jeg er på lageret så kan du jo komme med ett bud. Kanskje jeg skal dit ikveld.

Ja ta masse bilder så kan jeg jo få sett åssen den er

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.