yamaha R1 med turbo med en snutt av rs2

Anbefalte innlegg

Syykt. Så ut som RS2'n gikk greit den og:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smartass han på Hondaen, hjelm, skinnhansker olabukse og T-SKJORTE!!!!

R1 flytta seg jo helt villt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt!! :)

Det som er snålt er at det ikke virker som om det går fort i det heletatt.

Virker som om de ligger i 60-70 og så viser speedo 140km :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Paulsen

Smartass han på Hondaen, hjelm, skinnhansker olabukse og T-SKJORTE!!!!

 

Yepp.. skikkelig lurt.

Har en kompis som veltet på "ringen" i 130km/t i en sving etter å ha kjørt over ei tynn stripe med kjøleveske.

Spør ham om hvor glad han er for kjøredress...kragebeinet var det verre med da ;)

 

Kan ellers nevne at han ble lasermålt med sin Hayabusa i 325 km/t på "ringen" :D

Gikk fort sa`n ;) SYKE MANN!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk jo rimelig sykt den R1'n der.. Rs2'n hadde ikke mye å stille opp med, til tross for at den så ut til å gå bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du selv ligger i over 200 og synes det går fælt må det være litt av en nedtur å bli passert av en som går opp på et hjul i 240!! Det må jo være nesten umulig å kjøre noe sånt. 8000 og rett på bakhjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Når du selv ligger i over 200 og synes det går fælt må det være litt av en nedtur å bli passert av en som går opp på et hjul i 240!! Det må jo være nesten umulig å kjøre noe sånt. 8000 og rett på bakhjulet.

 

Må jo vera det... Uansett hvordan han gav på, så dro faenskapet opp på hjulet.. Sikkert sinnsykt artig for de som har litt erfaring med sykkel, men ikke faen om de hadde fått meg opp på den sykkelen... :D

 

Kjøpte bladet Bike engang for ca 1 år siden, og der var det test av 4-5 trimmede Hiabusa`er. En nordmann som hadde vært nedi Spania og testa en av de, og den hadde gjort en power whellie i 230, bare pga at turboen slo inn, og da hadde han kjørt den PENT for riktignok og UNNGÅ dette.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakhjulskjøring ja...

Samme kompis er sykt god til å kjøre på bakhjulet. Og da mener jeg SYKT god!! :)

Rekorden er 3.5 KM på bahjulet på autobahn i Tysland.... i 245KM/T :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøff film, men det er nok ikke lett å kjøre en sånn sykkel...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hyper-trimmede Hayabusaer jeg har sett på film er det mange av de som har forlenga svingarmen bak for å unngå akkurat slike power-wheelies. MYE råere å se film fra en som bare holder seg nede. Da ser du VIRKELIG hvor fort det går......får ikke samme inntrykket når føreren må slakke av på gassen for ikke å dra den rundt,å den kjører bare på bakhjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykkel er vanvittig morsomt.... så lenge man har to hjul godt plantet i bakken. Ville aldri dristet meg til å kjøre den R1'n der: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke den vanskligste sykkelen å dra på bakhjulet men desto vanskligere å holde den der, ganske rart også å høre en sykkel når den girer sier prrrrrrrrrrrrr.

 

Minner meg om GHostrider 2, når han kjører en jajabusa(har ikke peiling på hvorledes det skrives), med turbo og drar på bakhjuler i nærmere 300.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok en like bra sjåfør,som han på den R1 i Sigmund sin RS4 på "normale" norske veier, med telehiv og asfaltskader hadde kjørt ræva av den der R1...Ikke minst på regn og snø føre.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Er vel ikke den vanskligste sykkelen å dra på bakhjulet men desto vanskligere å holde den der, ganske rart også å høre en sykkel når den girer sier prrrrrrrrrrrrr.

 

Minner meg om GHostrider 2, når han kjører en jajabusa(har ikke peiling på hvorledes det skrives), med turbo og drar på bakhjuler i nærmere 300.

 

Om det er den knall-gule Hayabusa'n det? Den med "bare" 499hk i, og så og si ribbet for kåper?? Har sett den, og DET er vilt det. Er vel en R1 der som ligger i ca 290 og busan drar forbi i en del mer fart på hjulet......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Freddy Svendsen

Om det er den knall-gule Hayabusa'n det? Den med "bare" 499hk i, og så og si ribbet for kåper?? Har sett den, og DET er vilt det. Er vel en R1 der som ligger i ca 290 og busan drar forbi i en del mer fart på hjulet......

Galskap! Leke med livet... Må gå galt før eller senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigmund Rannem

Galskap! Leke med livet... Må gå galt før eller senere

 

Bare å laste ned Ghostrider 2, og se den filmen der.... ;) Der er den gule med, og du får se mye av den.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syyyyk mann, han som kjørte den r1, 300 med motgående trafikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykkel er rått ja ..

 

Kjenner to karer som racet .. en gammel CBR1100F mot 1stk 350HK Supra. Gamle F-sykkelen flisa Supran.

 

 

Hadde en 900RR for noen år siden .. måtte kvitte meg med den etter 3 uker. Horna vokser ut av panna så fort man setter seg på. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

merkeli det der... skulle tro at oljen i motoren flyttet seg så den ikke fikk smøring etter så mye bakhjulskjøring. lå ved siden av en sånn i sommer når jeg var på ferie i sverige. han lå i sånn ca. 140 på bakhjule foran meg i ca.3 km. helt rått å se på men fy faen så farli!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakhjulskjøring ja...

Samme kompis er sykt god til å kjøre på bakhjulet. Og da mener jeg SYKT god!! :)

Rekorden er 3.5 KM på bahjulet på autobahn i Tysland.... i 245KM/T :)

 

Ille god han kompisen din =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er den knall-gule Hayabusa'n det? Den med "bare" 499hk i, og så og si ribbet for kåper?? Har sett den, og DET er vilt det. Er vel en R1 der som ligger i ca 290 og busan drar forbi i en del mer fart på hjulet......

 

Jepp, det er helt sjukt.. godt over 300 km/t på bakhjulet....på motorvei!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

merkeli det der... skulle tro at oljen i motoren flyttet seg så den ikke fikk smøring etter så mye bakhjulskjøring. lå ved siden av en sånn i sommer når jeg var på ferie i sverige. han lå i sånn ca. 140 på bakhjule foran meg i ca.3 km. helt rått å se på men fy faen så farli!

 

Hehe... Var en gammel tråd det her :) Var det jeg synst jeg hadde sett den før :)

Fortsatt galskap :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er den knall-gule Hayabusa'n det? Den med "bare" 499hk i, og så og si ribbet for kåper?? Har sett den, og DET er vilt det. Er vel en R1 der som ligger i ca 290 og busan drar forbi i en del mer fart på hjulet......

 

Videoklippet for de av dere som ikke har sett denne gaaale sykkelen enda.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.