#1 Skrevet Juli 13, 2008 har en audi a3 2004. Det virker som at klima-anlegget ikke fungerer som det skal. ACen funker ivertefall ikke. Er det varmt utenfor, blir det skikkelig "klamt" inne i bilen. Får liksom ikke noen spesiell kald luft uansett. ( da er grader stilt på LO ) Er det mulig det noen filter som er tette eller bare at ac-pumpa er defekt ? Men burde ikke klima-anlegget fungere normalt fordi om acen ikke starter ? Kan jeg evt finne denne feilen ved i koble på en VAGCOM ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2008 Hvor i landet bor du? Vi i Oslo hadde jo en kveld der medlemmene hadde anledning til å få testet klimaanlegget og fyllt etter gass hvis det manglet. Jeg har dessverre ikke info om hva som kan avleses med VAG-Com Det KAN være klimakompressoren som har tatt kvelden, eller du kan ha flaks at den har koblet ut, noe den automatisk gjør hvis det ikke er gass på systemet. Har du ingen lekkasje er det bare å fylle gass, resette kompressoren med VAG-Com og det blir kaldt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 bor på sørlandet. Har dårlig med tilgang til vagcom. Hadde håpet å slippe å gå til verkstedet, men kansje de kan finne problemet kjapt, så reparerer jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 hvor på sørlandet bor du? Er du forbi grimstad en dag, kan jeg ta en diagnose på bilen med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 Jeg bor i Mandal, så er ikke så ofte forbi Grimstad, men skal huske det visst jeg kjører den veien. Ikke noen feks i Kristiansand som har vagcom som passer min bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Har samme problemet på min 8p, det virker det som mange har.. har fyllt på nytt kjølemediet, men var ikke det heller, er nok kompressoren som er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...