#1 Skrevet Juli 13, 2008 Har byttet olje på bilen i dag,men fant ikke ut hvor olje filteret sitter. noen som vet? Gjelder 1,9TDi B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Er innsatsfilter på disse, oppå oljefilterhuset. Midt på motoren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Sitter det på toppen av motoren eller i bunnen? må jeg av med dekslet på toppen av motoren? klarer ikke se hvor det kan sitte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 har du ikke bruksanvisningen til bilen? Tror den sitter enten under bilen eller på midten i front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 har du ikke bruksanvisningen til bilen?Tror den sitter enten under bilen eller på midten i front Jo har den,men står ingen ting i den.. tror jeg fant den i stad,tokk av topp dekslet,og fant noe som kunne ligne der filteret kan sitte. står 25nm på den. må jeg ha noe spesial verktøy for å få av lokket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Ta av plastdekselet på toppen av motoren. Filterboxen sitter på høyre side av motoren. Toppen ser ut som et oljefilter. Skru av toppen og filteret sitter inni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Må ikke ha noe spess verktøy for å løsne, er du prikete bruker du momentnøkkel når du fester det igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 da har jeg funnet det:) så er ikke så farlig om det ikke blir strammet med riktig moment? synes det satt ganske hardt,får det vel ikke opp med å bare bruke hendene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2008 Bare å ta i, skal klare å åpne det med henda? Eller husker jeg helt feil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2008 Du klarer det nok ikkje å opne med henda. Dette "suger" seg litt fast. Skru til med svak handemakt etter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...