Photoshoppe OZ Opera PL på A4'en? Noen?

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg å prøve...?

Har fått sinnsykt hekta på OZ Opera PL nå om dagen... Og lurer på om dem hadde passet perfekt på

A4'en....

 

Hadde tenkt dem i 20" viss det går på bilen i det hele tatt, så må være litt store på bildet...

oz.jpg

DSC00686.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med photoshoppinga, men med bra senk vil det sitte som et skudd, jeg hadde det på min gamle B5.

 

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene på bildet ditt er ikke Opera II men Opera I, Opera II er skrudde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter ikke Opera I heller, men Opera PL.;) PL står for Patent Lippe som er den blanke kanten som er presset på.

 

Riktig at Opera II er skrudde.

 

Felgene har også gått ut av produksjon for 3-4 år siden bare for å nevne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay... OPERA PL da.... :) (endret første post)

 

Men Eirik, Hvilken dim hadde du på dine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay... OPERA PL da.... :) (endret første post)

 

Men Eirik, Hvilken dim hadde du på dine?

 

8,5"x20" med ET40.

225/30R20 mener jeg å huske de er..

 

Men Inge, er de blanke kantene presset på? Trodde dem var skrudd fast fra innsiden jeg, var hvertfall det jeg hadde fått til info :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter ikke Opera I heller, men Opera PL.;) PL står for Patent Lippe som er den blanke kanten som er presset på.

 

Riktig at Opera II er skrudde.

 

Felgene har også gått ut av produksjon for 3-4 år siden bare for å nevne det.

 

En får Opera I både med og uten PL Inge (på samme måte som Opera II og III), men strengt tatt heter de bare OZ Opera, jeg skriver bare I for å enklere kunne skille...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5"x20" med ET40.

225/30R20 mener jeg å huske de er..

 

 

Okay... takker.. Så i alle fall bra ut på din bil.. Tror dem hadde passet sølvfarget bil et lite hakk bedre... I alle fall etter min smak... Så hadde vert konge å skaffet seg noen slike...

Klar over at desse er ute av produksjon, men viss noen vet om noen som skal selge med denne dimensjonen må dere for all del bare skrike ut;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay... takker.. Så i alle fall bra ut på din bil.. Tror dem hadde passet sølfarget bil et lite hakk bedre... I alle fall etter min smak... Så hadde vert konge å skaffet seg noen slike...

Klar over at desse er ute av produksjon, men viss noen vet om noen som skal selge med denne dimensjonen må dere for all del bare skrike ut;)

 

Litt synd at du ikke var litt tidligere ute da, for jeg solgte faktisk mine felger nå IDAG :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt synd at du ikke var litt tidligere ute da, for jeg solgte faktisk mine felger nå IDAG :P

 

ååååh.... sinnsykt typisk da:P At det går ann.. :P

 

 

 

Har sett den der.. Men det står at annonsen er gått ut på dato... Tenkte automatisk at dem var solgt, men kan være verdt et forsøk å høre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Opera PL på min B6 i 19"

Det er jo en annen bil, og mindre hjul men mtp. at den er grå kan det vel gi litt innsikt?

Bilder i prosjekt-tråden min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Opera PL på min B6 i 19"

Det er jo en annen bil, og mindre hjul men mtp. at den er grå kan det vel gi litt innsikt?

Bilder i prosjekt-tråden min.

 

Jo takk... så bra ut ja.. :) Fikk jo et visst inntrykk... Sinnsyk pen den bilen din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.