coupe typ89 er lysløs på instrumentpanel/esktra instrument.. hvorfor ?

Anbefalte innlegg

jeg har mista lyset til instrumenta i coupen...

Det starta for noen uker siden med at lyset på panelet bare slukka, så sjekka jeg sikringene å så at nr 14. hadde gått, jaja tenkte jeg å skifta til ny sikring. Jeg kjørte vel en stund etterpå men så gikk lyset igjen.

Så tenkte jeg å prøve større sikring å se om det ga seg, men det gjorde ikke det. Så orka jeg ikke å tenke noe på det og bare kjørte uten dette lyset, litt irriterende men greit nok.. Etter noen dager igjen så tenkte at det kanskje hadde gitt seg og satt i ny sikring. Kjørte 2 timer og så var lyset borte igjen, men nå hadde ikke sikringa gått.... hva i all verden er det som skjer tenkte jeg. skjønner ingen ting jeg nå. Er en ting til jeg har oppdaga, at når jeg slår på parklysa, så slukkes lyset i kliman, og når jeg slår av parklysa, slår lyset seg på igjen. jaha ???

jeg har testa med 2 forskjellige instrumentpaneler, og 2 forskjellige lysbrytere. Men fortsatt ingen lys. Noen som kan være snill å gi meg tips ?

på forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har testa med en annen tenningsbryter, men fortsatt ikke lys :( noen som vet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå ser det ut til at jeg kommer til å legge opp ny kabel fra sikringsboks til instrumentpanelet... men jeg finner ikke punktet jeg skal koble meg til tenningsstrømen nr 15 på undersiden av sikringsplata. men finner det ikke. har ikke snøring hvordan jeg skal koble meg til den... hjælp anyone...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.