Ratt på Vw Golf/jetta 2. haster

Anbefalte innlegg

Hei, har skaffa meg et Luisi ratt til jettan min som er 90 mod. Men rattet satt på en jetta av den eldre typen så det passer ikke... MÅ jeg bytte nav'et eller fins det noen annen måte å gjøra det på?

Ska vrake delebilen imorra så takker for svar :)

Mvh: Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det greieste er vel kanskje å få tak i et annet nav?

(Eller bare peeeeise på med lim til det sitter! :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener bestemt at rattakslingen er tykkere på A2-bilene fra 1989: klø :, altså at viskerhendler mm. er tilsvarende som på Passat B4, Corrado og Golf3.

Dermed må du uansett ha et nytt nav:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, mente å ha hørt at man kunne gjøre noen enkle mods, men er vel like greit å skaffe seg et nytt nav da gitt =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du er snill så kan du komme å bytte nav med meg. jeg hadde luisi ratt i jettaen min (92 mod) så hvis du kommer i løpet av morra dagen så bytter vi bare da vettu. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekk av den hylsa med splinesspora på ( den som rattet skal sitte innpå ) og sett så rattet rett på rattakselen UTEN denne hylsa. Istedenfor hylsa må du ha tak i en slik låsering som de "gamle" modellene har originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.