Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ert det noen som vet hvordan disse sidelistene på dørene på en passat 3bg er festet?

 

Er dem bare limt eller er det festet med klips el noe?

 

Takk for svar :)

 

Mvh pk: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tynne listene midt på døren er bare limt, de nedre er skrudd fra innsiden. Husker ikke helt om den nedre i tillegg er skyvd inn fra siden eller limt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott:)

 

Har tenkt til å ta av disse, men håper det blir pent og at det ikke vil se dumt ut,, Har settt en bakfanger jeg har lyst på og den har ikke lister den heller, da blir det eventuelt å lakkere listene på fanger foran hvis ikke det dukker opp en veldig pen men anonym fanger uten disse listene da:)

 

Takk for svar forresten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikkje tar helt feil er det noen "styrepinner" også, i tillegg til lim, på disse listene... Så da må det vel også nødvendigvis være noen hull i dørene som vil komme til syne uten lister....

Men ta ikkje dette for god fisk, er langt fra sikker....

Har en ny list liggende heime som jeg skal bytte ut på bilen min, kan sjekke på den når jeg kommer heim fra Polen på onsdag om du vil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ein 4- 5 hull bak dei listene mitt på døra ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Ja var det jeg fryktet at det var et par slike fester:o

 

Da får de bare bli lakkert de også, men flott hvis du undersøker dette Jørn med den lista du har hjemme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle listene på bilen din har skryte pinner. så uansett om du fjerne de midt på døra eller de i bunn så er det hull til styrepinnene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.