#1 Skrevet Juli 14, 2008 Noen som vet delenummeret på disse, speilene, eller da kun speilglasset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 191 857 521 K - Vidvinkel speilglass til biler med innvendig, manuell justering. Koster ca 800,- Dette er da kun til biler fra 88->. Fins også til biler med el.speil og varme, men dette er utgått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 lyst på slik jeg og. men fyfasan så jævla dyrt da gitt! finnes de som repro? .. som ikke ruster å innsiden ? hehe speila mine ser man snart ikke igjennom gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 lyst på slik jeg og. men fyfasan så jævla dyrt da gitt! finnes de som repro? .. som ikke ruster å innsiden ? hehe speila mine ser man snart ikke igjennom gitt Jeg har lagt merke til at veldig mange USA Golf/Jetta etter 88/89 har disse speilene, så er det sikkert mulig å kjøpe der, enten brukt på Vortex eller via f,eks GermanAutoparts:) Pr.øyeblikk er det slått stykker av speilhusene mine og på speilglassene har jeg sånne lekre universale vidvinkelspeil: rolleyes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...