#1 Skrevet Juli 14, 2008 Som topic sier.. Hvor får jeg kjøpt sånne dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Eg spurde Dekkskift om det samme, og i følge dem blir ikkje denne dimensjonen laget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Eg spurde Dekkskift om det samme, og i følge dem blir ikkje denne dimensjonen laget.. Var det jeg også fikk opplyst, men det er jo merklig at jeg har sånne dekk stående på bilen min nå da.. eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 kremt!!!!! http://www.dekkonline.com ligger ihvertfall 10 forskjellige dekk ute i den dimmen du vill ha:) så jeg vill jo nesten si at dette er vanlig dimmensjon:P pris fra 900 - 1800 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Takk skarru ha kamerat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Som topic sier.. Hvor får jeg kjøpt sånne dekk? Sendt deg PM. Sorry sent svar.. Eg spurde Dekkskift om det samme, og i følge dem blir ikkje denne dimensjonen laget.. ?? Da tror jeg må ha vært litt trøtt gitt, for den dimensjonen finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...