#1 Skrevet Juli 14, 2008 Dette er sikkert tatt opp flere hundre tusen ganger, men slakk som jeg er, så ble det ikke mye søking! det jeg lurer på er.. finnes det sjapper som selger lakk på nett? tenker da 2k med herder tynner og alt eller må man da ty til å kjøpe lakk i dyre dommer på lokale sjapper som pusher slik vare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Prøvd http://www.effektlakk.no/ da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 nejh! som sagt veit ikke om noen. og søkemodusen er på bunn om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg bestilte lakk hos en som kaller seg TopGun på Bilforumet. Billig, rask på levering og ellers kjempefornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Driver han på enda? slags priser og produkter har han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 Driver han på enda? slags priser og produkter har han? Er ett år siden jeg handlet hos ham, så det vet jeg dessverre ikke, men send ham en pm, i verste fall får du et nei:) Prøvde å lete gjennom pm innboksen etter pris, fant lite:o Husker ivertfall at jeg betalte ca. halvpris i forhold til en maling/lakkbutikk i Bodø. Mener 1l base, 1l klarlakk og herder kom på +/- 1000.- og da fikk jeg skikkelig lakk, altså ikke sånn vannfortynnbare greier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 nejh! som sagt veit ikke om noen. og søkemodusen er på bunn om dagen HVa slags farge trenger du da? Har no lakk til gamle A4'en min, vanlig svart til 2003 A4 med klarlakk og alt som trengs kan få kjøpt billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Ikke svart Atlas Grå eller medium blå .. fortsatt usikker samt litt royal blue til bruksbilen så med mindre du sier som Mr. Ford Himself.. så blir det vanskelig (Du kan få bilen i alle farger du ønsker, så lenge den er svart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 Sjekk mekonomen på dokka.. bra priser på slikt. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2008 Mulig de har her: http://stores.ebay.com/AutoPainterSupply_W0QQcolZ2QQdirZ1QQfsubZQ2d999QQftidZ2QQtZkm Har ikke peiling på lakk jeg,men ser ut som de har et bra utvalg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2008 kommet fram til noe her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2008 Han Top GUn på BF hadde.. det var Løsemiddelbasert.. lagret begynte og bli tomt. etter det var det bare vannbasert og få sa'n! så måtte være kjapp! alloys! Siste innspurten på lakkpushinga nå..Nærmer seg slutten på lageret, deretter blir det kunn vannbasert lakk å få tak i.. Er i ferd med å legge inn en bestilling nå, prisen er 3500,- for 4 liter sprøyteklar base, 5 Liter RM Diamondtop klarlakk, 1 liter herder og 1 liter tynner. Dette er mer enn nok til en stor personbil. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...