Koble ut EGR med Vagcom på 2,5 V6 AKE

Anbefalte innlegg

Hei folkens:)

Lar det seg gjøre med VagCom på denne motoren? Eller bør det gjøres noe fysisk også?

Audi A6 2,5TDi V6 AKE 180 HK?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lokale Møllersjappe prøvde dette etter en oppskrift jeg fant på nettet, men han fikk ikke tilgang til den delen av motorstyringen. Han gav altså opp til slutt, mulig andre har andre erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lokale Møllersjappe prøvde dette etter en oppskrift jeg fant på nettet, men han fikk ikke tilgang til den delen av motorstyringen. Han gav altså opp til slutt, mulig andre har andre erfaringer?

Okei, såpass. Men siden Møller prøvde via Vagcom tyder jo på det at det er ufarlig å gjøre det på den måten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde lite erfaringer med dette sa han, men sa seg villig til å prøve ettersom jeg ba han om det og jeg hadde oppskriften.

Men han fikk altså ikke tilgang til den undermenyen det sto i oppskriften. :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, fant en oppskrift jeg også her inne, men innloggingskoden var feil.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis gikk det med dette? fått det til? eg har blokka egr`en inn på innsuget på min no, men får feilkode.. det var gjort med vagcom på min forrige, det funka fint, men eg blokka den inn på innsuget på den og for sikkerhets skyld. ingen feilmeldinger.

Finner ikkje igjen den linken der eg fant ut korleis ein gjorde dette med vagcomen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.