#1 Skrevet Juli 14, 2008 Hei folkens:) Lar det seg gjøre med VagCom på denne motoren? Eller bør det gjøres noe fysisk også? Audi A6 2,5TDi V6 AKE 180 HK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Min lokale Møllersjappe prøvde dette etter en oppskrift jeg fant på nettet, men han fikk ikke tilgang til den delen av motorstyringen. Han gav altså opp til slutt, mulig andre har andre erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Min lokale Møllersjappe prøvde dette etter en oppskrift jeg fant på nettet, men han fikk ikke tilgang til den delen av motorstyringen. Han gav altså opp til slutt, mulig andre har andre erfaringer? Okei, såpass. Men siden Møller prøvde via Vagcom tyder jo på det at det er ufarlig å gjøre det på den måten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 De hadde lite erfaringer med dette sa han, men sa seg villig til å prøve ettersom jeg ba han om det og jeg hadde oppskriften. Men han fikk altså ikke tilgang til den undermenyen det sto i oppskriften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 okei, fant en oppskrift jeg også her inne, men innloggingskoden var feil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2009 Korleis gikk det med dette? fått det til? eg har blokka egr`en inn på innsuget på min no, men får feilkode.. det var gjort med vagcom på min forrige, det funka fint, men eg blokka den inn på innsuget på den og for sikkerhets skyld. ingen feilmeldinger. Finner ikkje igjen den linken der eg fant ut korleis ein gjorde dette med vagcomen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...