#1 Skrevet Juli 14, 2008 Forrige torsdag kveld/natt skulle jeg hjem fra en kamerat. Fant fort ut at jeg ikke hadde kjørelys lenger: eek : Interesant å kjøre i mørket med kun tåkelys:o Fjernlyset fungerer akkuratt slik det skal(altså i "fjernlysmodus" så skrur både kjørelyspærene og fjernlyspærene seg på). Men når jeg flipper ned spaken på kjørelys (med og uten instrumentbelysning) lyser kun parklysene... Hvor kan feilen ligge? Har sjekket alle sikringer, og ingen har gått. Virker som det ikke kommer noen spenning/strøm fram til hovedkontakten bak på lykten. Bilen er en Audi 80 2,3EQ B4 med S2-lykter uten linse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 kan være lysbryteren din som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Eller relet. Kansje enklest å sjekke d først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...